tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Slenger på The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays, men den har du kanskje? 5872816[/snapback] Ja, et eller annet sted... Jeg synes ikke mandager er så ille lenger. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Placebo - Meds Feat Alison Mosshart 5872848[/snapback] Nesten, men ikke helt. Desverre. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hva med Mew - Am I Wry? 5873015[/snapback] Tror det får holde med Zookeeper's boy som jeg kjøpte for noen dager siden. Skal jeg ha mange sanger av et band får jeg vurdere å kjøpe CD'en. Geir Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 A Tribe Called Quest - Check The Rhime 5805701[/snapback] Det var en funky låt, men jeg er litt usikker på om den er noe som ville havne på playlisten hos meg. Geir 5815886[/snapback] hvah? merkelig. Jeg gir meg ikke Flere A Tribe Called Quest-låter: Electric Relaxation Award Tour Oh My God Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Litt norsk musikk midt oppi all galskapen: Ricochets - Nobody Around Men glem hele iTunes, bandet har lagt den ut for nedlasting på sin egen hjemmeside. Ricochets - Nobody Around Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Placebo - Meds Feat Alison Mosshart 5872848[/snapback] Nesten, men ikke helt. Desverre. Geir 5873106[/snapback] Denne da: Al Greene - Ain't No Sunshine When She's Gone. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 hvah? merkelig. Jeg gir meg ikke Flere A Tribe Called Quest-låter: Electric Relaxation Award Tour Oh My God 5873155[/snapback] Jeg hørte i grunnen gjennom flere av dem første gangen. Men takk for forsøket. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Litt norsk musikk midt oppi all galskapen:Ricochets - Nobody Around 5873902[/snapback] Jeg skal høre litt på disse. Norske band fortjener en sjanse, men det betyr ikke at de slipper billigere unna. Det må fortsatt være musikk jeg liker og godt fremført. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Denne da: Al Greene - Ain't No Sunshine When She's Gone. 5875682[/snapback] Jeg går ut fra at du mener Al Green, uten 'e' til slutt. Han sorterer vel under klassikerne, og de har jeg som nevnt i førsteposten styr på alt. (Betyr ikke at jeg har alle sammen, men at jeg har hørt dem før. Formålet med denne tråden er å utvide min miskalske horisont...) Geir Endret 6. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Denne da: Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning. Gir meg ikke hehe Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Denne da: Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning. Gir meg ikke hehe 5876489[/snapback] Er ikke det navnet på plata? Hvilken låt vil du anbefale? Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Toploader - Dancing In The Moonlight den er så glad at det er sykt! Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Denne da: Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning. Gir meg ikke hehe 5876489[/snapback] Er ikke det navnet på plata? Hvilken låt vil du anbefale? Geir 5876559[/snapback] Road to joy Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Toploader - Dancing In The Moonlight den er så glad at det er sykt! 5876789[/snapback] De hadde bare to sanger fra dem, og ikke den du foreslo. Litt Tom Petty preg over den ene, og det er jo slett ikke galt. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Denne da: Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning. Road to joy 5877628[/snapback] Hmmm... Jeg synes ikke det hørtes ut som den mest spennende låta på platen. Men smakebitene på iTunes ga faktisk mersmak, så jeg kjøpte "Train under water" for å høre mer. Geir Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hva med Horace Silver - Sighin' and Cryin' Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vet ikke hvilke forhold du har til Neil Young, men jeg vil anbefale deg å sjekke ut Prairie Wind, fra album med samme navn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 hva med Horace Silver - Sighin' and Cryin' 5882547[/snapback] Den låta hadde de ikke på iTunes. Høres ellers bra ut, det de hadde. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Vet ikke hvilke forhold du har til Neil Young, men jeg vil anbefale deg å sjekke ut Prairie Wind, fra album med samme navn. 5882760[/snapback] Jeg har et godt forhold til Neil Young, takk! Prairie Wind er en tøff låt. Geir Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er bra. Neil Young er en mann alle burde ha et bra forhold til. Bortsett fra når det kommer til electronicautgivelsene hans. De er ikke så koselig at det gjør noe. Men gjennomsnittelig har den mannen en skummelt god kvalitet på albumene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå