Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) The Prodigy - Razor 5869122[/snapback] Beklager, men den falt jeg ikke helt for. Geir 5870458[/snapback] Jøje meg, hadde de den? Nytt forslag: Björk - Unison Endret 5. april 2006 av cun Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Björk - Unison 5870927[/snapback] Den kjøpte jeg! Geir Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Björk - Unison 5870927[/snapback] Den kjøpte jeg! Geir 5871026[/snapback] Hihi! Nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vet ikke om det er noen absolutt grense. Det er mulig at det er litt individuelt. Men det er jo naturlig at hvis de selger hele albumet for 80 kroner og det bare er to-tre sanger på det, er det dårlig butikk å selge hver sang for 8 kroner... Geir 5857687[/snapback] Hva med "Take the Veil Cerpin Taxt" av The Mars Volta, da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Peter Gabriel - Big Time fra albumet med samme navn. Utrolig fengende låt fra mannen som faktisk setter Phil Collins i skyggen. Musikkvideo: Peter Gabriel - Big Time Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du burde prøve Metallica - Fade to black eller Pearl Jam - Indifference Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 The Velvet Underground - Rock & Roll Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hva med "Take the Veil Cerpin Taxt" av The Mars Volta, da? 5871663[/snapback] Vet ikke om det er helt min greie. Takk for forslaget. Geir Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg mistenker iTunes for å ha et noe labert utvalg.. The Tea Party bør alle ha hørt, og da er "Heaven Coming Down" et godt sted å begynne. Ganske...mektig? De blir sikkert sammenliknet med masse rart, men jeg er ikke gammel nok til å kjenne historiske perler fra 1960.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Peter Gabriel - Big Time fra albumet med samme navn. Utrolig fengende låt fra mannen som faktisk setter Phil Collins i skyggen. Musikkvideo: Peter Gabriel - Big Time 5871729[/snapback] Albumet heter vel "So"? Jeg har LP'en. Peter Gabriel husker jeg helt tilbake fra mine første Genesisplater. Tror Trespass (1970) var den første jeg kjøpte. Han spilte også på Kalvøya, husker ikke akkurat året, men det var rett etter at So kom ut, så kanskje i '87? Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Du burde prøve Metallica - Fade to black eller Pearl Jam - Indifference 5871815[/snapback] Pearl Jam låta fant jeg ikke på iTunes, Metallica har de ikke der. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 The Velvet Underground - Rock & Roll 5872631[/snapback] Jeg har alle Velvet Underground skivene, det vil si LP'ene. Geir Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Prøver meg igjen. Siden du ikke ville teste ut Daft Punk, så skal jeg anbefale noe i en helt annen gate. BigBang er musikk alle nordmenn burde høre. Må jo være et av de beste norske bandene etter min mening (i alle fall innenfor sin sjanger). De spiller stemningsfull pop/rock. Tror det kan puttes i den sjangeren vaffal. Skal det være en sang? Prøv How Do You Do. Ellers så er albumene Electric Psalmbook og Poetic Terrorism generel veldig gode. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Jeg mistenker iTunes for å ha et noe labert utvalg.. The Tea Party bør alle ha hørt, og da er "Heaven Coming Down" et godt sted å begynne. Ganske...mektig? De blir sikkert sammenliknet med masse rart, men jeg er ikke gammel nok til å kjenne historiske perler fra 1960.. 5872693[/snapback] Ja, utvalget er littt begrenset, men de har jo ikke holdt på så lenge da. Det tar tid å bygge opp utvalget, i hvert fall når det skal gjøres på lovlig vis og etter avtale med plateselskaper og opphavsmenn. Og noen av plateselskapene er motvillige til hele ideen, det er nok det viktigste problemet. Eneste plata de har av The Tea Party er Transmission. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 BigBang er musikk alle nordmenn burde høre. Må jo være et av de beste norske bandene etter min mening (i alle fall innenfor sin sjanger). De spiller stemningsfull pop/rock. Tror det kan puttes i den sjangeren vaffal. Skal det være en sang? Prøv How Do You Do. Ellers så er albumene Electric Psalmbook og Poetic Terrorism generel veldig gode. 5872752[/snapback] Skal høre litt på klippene, og se. Litt usikker... Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge deilig solskinns rock som er perfekt nå som sommeren kommer Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Slenger på The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays, men den har du kanskje? Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Placebo - Meds Feat Alison Mosshart Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge deilig solskinns rock som er perfekt nå som sommeren kommer 5872806[/snapback] Den har jeg. Edit: Hvis jeg bare visste hvor jeg har gjort av den. Geir Endret 5. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå