tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg vet ikke hva du liker slags musikk, men mitt forslag er: Dream Theater - Change of Seasons 5805211[/snapback] Ikke helt min greie, er jeg redd. Geir A Tribe Called Quest - Check The Rhime 5805701[/snapback] Det var en funky låt, men jeg er litt usikker på om den er noe som ville havne på playlisten hos meg. Geir Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Red Hot Chili Peppers - I Could Die For You. Fra Albumet: By The Way Dette er en rolig sang med en ganske bra tekst. En meget god sang med Red Hot sjel Judas Priest - Beyond the Realms of Death. Dette er også en sang med kjempe bra tekst. Begge er vell "rolig" rock (er ikke helt sikker på dette ) Så er det jo også: John Lennon - Imagen John Lennon - Jealous Guy Endret 26. mars 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Machinae Supremacy - OriginHjemmeside 5806000[/snapback] Metallmusikk slåss nok litt i oppoverbakke hos meg. Det skal betydelig særpreg til før jeg faller for det, det er ikke nok å være flink å spille. Geir Så du hadde tatt med Primus - tommy the cat, og da må du nesten ha med Primus - winonas big brown beaver. Den er blandt de beste sangene av primus, og de har som alltid blandet country og rock med fete bassoloer, abbsolutt verdt en titt. Men, jeg ser formålet er å utvide din musikalske horisont og da var kanskje ikke forslaget mitt det beste siden du hadde noe fra artisten fra før av. Jeg har lyst til å skrive flere forlag, men........... PS: Jeg lider av litt kveldsdysleksi nå. 5806465[/snapback] Tommy the cat skal få lov å representere primus. Takk. Geir Katatonia - My Twin Ny singel fra kliss ny plate. På hjemmesiden deres skryter de av at albumet er tilgjengelig på iTunes, så du burde jo finne den. Jeg har spilt den til døde. Litt tung, mørk rock. Refrenget har sittet i øret mitt en god stund nå. 5806613[/snapback] Takk, men nei takk. Lovende, men de 30 sekundene på iTunes var ikke nok til å overbevise. Geir rush - fly by night er rå 5808790[/snapback] Rush er et greit band. Men de utvider ikke akkurat min musikalske horisont.... Men, men, jeg spanderte nå 8 kroner på dem, for å høre hele låta. Geir Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 "Kugutsuuta ura mite chiru" av Kenji Kawai er en låt som tar pusten fra deg. (Satrucci: plz bekreft) Bør helst høres på en skikkelig stereo. Trommene og koret krever det. Mektige saker. Er å finne på soundtracket til filmen Ghost in the Shell 2: Innocence Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Guns 'n Roses- Cats in the cradle and a silver spoon 5812237[/snapback] Den hadde de ikke på iTunes. Geir * Bela Fleck and the Flecktones - Bil Mon 5764358[/snapback] Likte du den? Min Fleck-favoritt er "Big Country" fra "Live at the Quick". 5813982[/snapback] Litt usikker på om jeg skal kjøpe den eller studioversjonen, eller om i det hele tatt... Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 "Kugutsuuta ura mite chiru" av Kenji Kawai er en låt som tar pusten fra deg. (Satrucci: plz bekreft) Bør helst høres på en skikkelig stereo. Trommene og koret krever det. Mektige saker. Er å finne på soundtracket til filmen Ghost in the Shell 2: Innocence 5816031[/snapback] Bekreftet, å herregud. =| Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Red Hot Chili Peppers - I Could Die For You. Judas Priest - Beyond the Realms of Death. John Lennon - Imagen John Lennon - Jealous Guy 5815900[/snapback] Gamle kjente alle sammen. JP hadde jeg noen betraktninger om på forrige side, RHCP og Lennon har jeg... Geir Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3 Doors Down - Be Somebody eller Father's Son. Rock\Alternative Rock...er ikkje så flink til å forklare korleis musikk høyrest ut, men om du ikkje har høyrt dei vil eg anbefale Be Somebody. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Minner om at jeg bare vil ha ett forslag pr. post. Ellers rekker jeg simpelthen ikke å sjekke alle sammen. Jeg vil bare ha deres absolutte favoritter, så da er det vel grenser for hvor mange det kan bli. Og klassikerne (alt før 1980) har jeg som sagt god kontroll på, så med mindre det er obskure saker kan dere regne med at jeg kjenner til dem. Geir Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Iron Maiden - Bloodbrothers (Live versjonen) Og alt du kan få tak i fra Rock In Rio cd'en Endret 26. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 "Kugutsuuta ura mite chiru" av Kenji Kawai er en låt som tar pusten fra deg. (Satrucci: plz bekreft) Bør helst høres på en skikkelig stereo. Trommene og koret krever det. Mektige saker. Er å finne på soundtracket til filmen Ghost in the Shell 2: Innocence 5816031[/snapback] Bekreftet, å herregud. =| 5816064[/snapback] Men den hadde de ikke på iTunes. (Bare Seven Swords.) Så da kan jeg puste litt til... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 3 Doors Down - Be Somebody eller Father's Son. 5816091[/snapback] Slett ikke ille. Skal tenke litt på det. Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Men den hadde de ikke på iTunes. (Bare Seven Swords.) Så da kan jeg puste litt til... Geir 5816129[/snapback] Den låta SKAL du ha tak i! Om det så koster både meg og deg livet! Endret 26. mars 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Iron Maiden - Bloodbrothers (Live versjonen) Og alt du kan få tak i fra Rock In Rio cd'en 5816121[/snapback] Den hadde de ikke på iTunes, men jeg tviler litt på at den hadde nådd opp uansett. Edit: "Og alt fra/av..." utsagn blir glatt ignorert. Jeg vil ha deres favorittlåter, så dere får ta dere bryet med å velge en. Om dere ikke kan det, så er det ikke en virkelig favoritt... Geir Men den hadde de ikke på iTunes. (Bare Seven Swords.) Så da kan jeg puste litt til... Geir 5816129[/snapback] Den låta SKAL du ha tak i! Om det så koster både meg og deg livet! 5816150[/snapback] Send meg det CD'en koster i små umerkede sedler, så skal jeg kjøpe den. Geir Endret 26. mars 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Iron Maiden - Bloodbrothers (Live versjonen) Og alt du kan få tak i fra Rock In Rio cd'en 5816121[/snapback] Den hadde de ikke på iTunes, men jeg tviler litt på at den hadde nådd opp uansett. Geir 5816161[/snapback] Da får du vel prøve å finne Canon Rock av Jerry C. Opprinnelig en julesang, men med gitarsolo. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Men den hadde de ikke på iTunes. (Bare Seven Swords.) Så da kan jeg puste litt til... Geir 5816129[/snapback] Den låta SKAL du ha tak i! Om det så koster både meg og deg livet! 5816150[/snapback] Send meg det CD'en koster i små umerkede sedler, så skal jeg kjøpe den. Geir 5816168[/snapback] HAH! DEAL! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Da får du vel prøve å finne Canon Rock av Jerry C.Opprinnelig en julesang, men med gitarsolo. 5816174[/snapback] Den (eller retter sagt linken til siden hans) har vært postet her på forumet flere ganger. Flink fyr. (Uten at vi skal ta den diskusjonen her.) Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Sender du meg kontonummer, TWFA? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kontonummer og adresse. Kan hende vi slenger med de to filmene i sammen slengen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Guns 'n Roses- Cats in the cradle and a silver spoon 5812237[/snapback] Den hadde de ikke på iTunes. Geir 5816032[/snapback] Hva med den norske versjonen da? Finn Kalvik - Ride Ranke. Den vet jeg iTunes har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå