Dinosauromann Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har bestilt b.l.a disse minnebrikkene på komplett. Varene er ikke sendt ennå pga brikkene ikke er på lager. Jeg la merke til at prisen gikk ned med 100 kr 1-2 dager etter jeg bestilte. Er det da noe galt i å kansellere bestillingen og bestille på nytt for å spare de 100 kronene? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Nei det må du bare gjøre, ikke noe galt med det. Kjedelig å irritere seg over prisnedgang etter at man har bestilt... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Selvsagt kan og bør du gjøre det Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 personlig så opplevde jeg å bestille en vare fra en nettbutikk for å så oppleve at prisen gikk ned 200 kr uken etterpå, desverre var ikke varen min sendt enda.. og nettbutikken ja når regninga kom var den faktisk prisen satt ned de 200kr. så bare avbestill og bestill igjen du =) Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 personlig så opplevde jeg å bestille en vare fra en nettbutikk for å så oppleve at prisen gikk ned 200 kr uken etterpå, desverre var ikke varen min sendt enda.. og nettbutikken ja når regninga kom var den faktisk prisen satt ned de 200kr. så bare avbestill og bestill igjen du =) 5766192[/snapback] Det eneste du bør være klar over at butikken er i sin fulle rett til og sette deg bakerst i køen hvis dette er en del det er ventetid på. Du har jo da kansellert din ordre (med tilhørende køplass) og bestiller på nytt idag med dagens køplass. Cobos Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hva med å ringe komplett for å spørre om du kan få varen til den nye prisen iogmed at de ikke er sendt enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå