Misshaped Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har planer om å flashe biosen på hk'et mitt. Har tidligere prøvt meg på d, men med dårlig resultat (biosen ble fried og d var ikke mulig å redde den..fikk nytt hk) Er derfor litt usikker og skulle gjerne hatt litt hjelp..en link lr direkte informasjon. Hk'et har EZ-Flash btw. Lenke til kommentar
KristianS Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har nettop flashet et identisk HK, og brukte Asusupdate programmet. Dette gikk heilt fint. Eg hadde lasta ned den nye biosen først. Fikk nokre problem med V12 (sjå anna innlegg her på forumet), men med V11 var det ingen problemer. Har sett enkelte her på forumet som anbefaler å gjere det frå Dos, men det gikk heilt fint å bruke programmet til asus i windows. Ta backup av installert bios først! Dette kan du også gjere frå det samme programmet. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 d var d jeg gjorde sist gang..har lite lyst til å gjør samme feilen igjen..sist gang måtte jeg vente i 1 1/2 måned på nytt hk.. D gjikk "greit" da siden jeg hadde gamle hk'et og cpu liggende, men d har jeg ikke nå.. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Fant plutselig en tråd som jeg ikke fant sist jeg søkte..hjalp fint den..håper jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå