hemo Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Eg kjøpte ein Tekram DC-602C, og den gjekk greitt opp å gå i Windows XP. Min berbare Amilo M låser seg heilt når eg prøver å dra ut kortet (Trygg fjerning av maskinvare fungerte ikkje). Ut med batteri og restart blei løysinga... Men eg har eit spørsmål som eg håpar nokon veit svaret på: Kva kan den runde pluggen mellom USB-pluggane brukast til? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei! Den runde pluggen er til når du skal koble til enheter som krever mye strøm til kortet. F.eks. en harddisk, et DV-kamera osv. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Altså at du skal tilføra kortet meir straum? Når eg nyttar straumkrevande USB-ting, så har dei eigen straumforsyning... Er dette med straumplugg på USB 2.0 ein standard, eller er det noko som berre gjeld dette produktet? Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 16:23, skrev hemo:Altså at du skal tilføra kortet meir straum?Når eg nyttar straumkrevande USB-ting, så har dei eigen straumforsyning... Er dette med straumplugg på USB 2.0 ein standard, eller er det noko som berre gjeld dette produktet? Det er noe som gjelder dette PC-Cardet siden USB-spesifikasjonen tilsier at et USB-uttak skal kunne levere 500mAh, mens PC-Card porten i notebooken din ikke klarer det. (Har sett slike kort der det påståes at porten skal kunne levere 500mAh uten ekstern strømforsyning, men de fleste PC-Card USB-kort har slik tilkobling.) USB-enheter som har egen ekstern strømtilkobling, f.eks. eksterne harddisker, printere, osv., har ingen bruk for strømtilførsel fra USB-porten. Derimot finnes det bl.a. enkelte scannere, gamepads med force-feedback, osv. som krever 500 mAh tilført fra USB-porten, og der du må koble til en ekstern strømforsyning for å få dem til å fungere med USB PC-Card'et. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 OK, då blei det logikk i saken! Har Tekram denne typen straumforysning tilgjengeleg, eller veit nokon kva som er spesifikasjonane? PS! Det var eit DC-602C-kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå