bjornkn Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 For de som kjemper seg ut i snøen for å benytte seg av denne fantastiske grafiske verdenen, og som har samme problem som meg med kalde fingre vil jeg komme med et tips om noen meget nyttige hansker - fiskehansker. De selges i butikker med sports/fiskeutstyr, er laget av neopren (samme som våtdrakter) og har individuelle fingertuppe-hetter som kan brettes opp og tilbake ved behov, og tuppen hektes fast der med borrelås. Meget nyttige for vinterfotografering også Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Takk Endret 27. april 2014 av briktern Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Forsvarets grønne fingervanter med skytefingre! Får tilogmed vott med løs pekefinger Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Slik ser mine ut, med to fingre bretta opp, for å vise borrelåsen som holder tupphetta unna fingertuppen. Man kan bare brette opp tommel, peke, og lang-finger tupp på begge hender, som er nyttig med dagens kameraer med små knapper over alt. Merket på mine er Ron Thompson, nød-innhandlet i Namdalen for snart to år siden, da vi frøys gruelig på henda i regnværet.. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Slik ser mine ut, med to fingre bretta opp, for å vise borrelåsen som holder tupphetta unna fingertuppen. Man kan bare brette opp tommel, peke, og lang-finger tupp på begge hender, som er nyttig med dagens kameraer med små knapper over alt.Merket på mine er Ron Thompson, nød-innhandlet i Namdalen for snart to år siden, da vi frøys gruelig på henda i regnværet.. 5765994[/snapback] Ca hvor mye må jeg ut med for noe slik da? Er mange bilder jeg ikke tar pga. tempratur Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Husker ikke prisen, men tror var rundt 200? De hadde flere typer, men så var det rett ved en lakseelv også, og de gutta pleier jo å ha penger nok... Tok et lite søk og fant denne : http://tildremsfiskeutstyr.demostore.no/su.../3059/3065.html kr 149 ser det ut til... Endret 16. mars 2006 av bjornkn Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Najs! Det der så jo fenomenalt ut, må løpe å kjøpe idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå