Matsols Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg har bestilt 1 GB (2x512 i en pakke)mer minne. Disse er av samme type som det jeg allerede har ! (2x256) Det som er, er at jeg kun har 3 plasser til RAM i hovedkortet. Det sier seg selv at jeg da tar ut en av 256 brikkene. Og får da 2x512 og 1x256. Men, Mitt spørsmål er egentlig om det er noe spessielt jeg må gjøre når jeg installerer RAM ? Skal også installere et nytt skjermkort (AGP). Bør jeg putte disse delene samtidig inn? Eller vente med RAMen til etter jeg har installert skjermkortet? Eller omvendt? Er ganske blå på RAM. På forhånd takk ! Mats ! EDIT: Kan hende dette er djevelsk feilposta. EDIT2: Nettleseren klikka, så må beklage trippelpost :S Endret 16. mars 2006 av Matsols Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Ingen som vet ? :] Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kan ikke helt skjønne hva problemet er her? Men for å være pirkete, -innstaller minnebrikkene først, før agp kortet. (Noen få hovedkort har det litt trangt mellom låsepinnene på ram-slot og agp kort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå