Gullars Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Muleg eg har tabba meg litt ut her... Eg hadde ei lita rift på leidninga på mitt Koss Porta Pro headset, og tenkte at eg skulle prøva å fiksa det sjølv, og eventuelt senda det inn og få det fiksa på livstidsgarantien dersom det ikkje fungerte. Vel... Det fungerte ikkje, og når eg skulle levera det inn på Elkjøp, fekk eg beskjed om at dei ikkje tok imot headset der det var tydeleg at eg hadde kappa av leidninga sjølv. Dette er jo sjølvsagt heilt forståeleg, men er det nokon som kan forklara meg korleis eg kan fiksa dette sjølv? (evt ein lur måte å få det på garantien...) Lenke til kommentar
chemical Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Muleg eg har tabba meg litt ut her... Eg hadde ei lita rift på leidninga på mitt Koss Porta Pro headset, og tenkte at eg skulle prøva å fiksa det sjølv, og eventuelt senda det inn og få det fiksa på livstidsgarantien dersom det ikkje fungerte. Vel... Det fungerte ikkje, og når eg skulle levera det inn på Elkjøp, fekk eg beskjed om at dei ikkje tok imot headset der det var tydeleg at eg hadde kappa av leidninga sjølv. Dette er jo sjølvsagt heilt forståeleg, men er det nokon som kan forklara meg korleis eg kan fiksa dette sjølv? (evt ein lur måte å få det på garantien...) 5763636[/snapback] Avisoler, tvinn lederne sammen slik som de skal og teip rundt Skal funke fint som bare det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå