Gå til innhold

133x12.5=1733MHz..... i følge Biosen...V12

KristianS

Anbefalte innlegg

Ja det er ikkje trykkleif.... er det flash-e feil?

I følge biosen er det vist 1733 som er svaret i stedet for 1666. Har nettop flasha bios til versjon 12 (fra 11) og då inntraff dette. Fenomenalt spør du meg.. :smile: I følge PCPROBE er det 1666MHz prosessoren no kjører på, istedet for 1687MHz som den hadde tidligare.

Den obligatoriske overklokkinga til ASUS (135/33) er blitt fjerna. Dette er ikkje eit alternativ lenger. Det nermaste blir 135/34MHz. ???

Når W-XP så starter, tar det ei evigheit (ca 1 min.) frå ikona på desktoppen har kome opp, til eg får tilgang på start-linja. beveger eg musa dit ned, får eg timeglas. Nokon tips?

Er det andre som har vore ute for liknande?

Asus A7V333R

XP2000+

WD80GB SE

Hercules 3D Prophet 64MB

512MB Twinmos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det problemet med treg oppstart hadde jeg også. Fikk bare timeglass når jeg dro musa over startlinja, akkurat som deg.

Men når jeg hadde det helt stille i rommet en dag hørte jeg at hd'n tikka/klikka flere ganger mens den lasta inn Norton antivirus i tray. Svaret på mitt problem var altså at den gamle 4GB c:-disken var ekstremt utslitt. Hold øret inntil maskinen neste gang du booter og sjekk det ut.

Det snodige var at hvis jeg avinstalla Norton antivirus slutta den å klikke når jeg boota. Men måtte jo ha antivirus..med en gang jeg la det inn igjen, starta klikkinga. Legger seg vel på samme sectorene ellerno sånt.

Lenke til kommentar

Ja no er V14 av biosen installert og problemet forsvant.

Dine erfaringer Bitex stemmer bra med mitt problem, eg måtte og vente på at Norton Antivirus gjorde frå seg eit søk.... det tok berre så evindelig lang tid.

men men.... no er problemet ute av verden i alle fall.

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...