Stian2233 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Må jeg gjøre noe spesielt for og sette opp en pc med windows xp prof. til og remotecontrolle den ? Samme gjeller andre programmer og evntuelt spill som feks en cs server. Grunnnen til jeg spørr om dette er at jeg ikke til nå har fått det til jeg klarte det med blucome som er minst 1 år siden mvh stian Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Eg a har lyse. Skrive fra engelsk tastatur na sa det blir litt rart Hvordan aktivere remote kontroll i XP: Ga inn i kontrollpanelet. Velg system. Sa velger du ekstern. Her ma du hakke pa for at du vil at datamaskinen skal godta innkomende tilkoblinger. CS Server: Eg sliter ofte med dette eg a. For pa min ruter linksys WRT54G sa bare setter eg ip som statisk a DMZ er den lokale ip adressen. Det gar helt fint til remote control men ikke til cs server. Eg vet ikke vilke porter den bruker. Sa eg pleier egentligt bare a koble pcen direkte i hjemmesentralen etter pa sa gar eg inn pa nettverkstilkoblinger a hayreklikke pa den tilkoblingen eg bruker. Velg egenskaper. Etter det sa klikke du pa internett TCP/IP sa trykker du inn IP a subnettmask osv.. Da skal det ga helt fint. Offtopic: Noen som vet hvordan eg far til norsk bokstaver? Lenke til kommentar
Haii Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 dersom du er bak en ruter: 1. Sett ruteren som fast ip. 2. Forward porten du skal bruke til din lokale ip. Dersom du ikke er bak en ruter: 1. Sett pcen din som fast-ip Lenke til kommentar
Haii Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Noen som vet hvordan eg far til norsk bokstaver? 5763603[/snapback] Gå inn i My Computer -> Control panel (Switch to classic view) -> Regional and language options -> [Languages] -> Details Lenke til kommentar
Stian2233 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ok, skall teste meg selv litt frem nå. forresten eddielie30, så har jeg også Linksys wrt54g edit :Har fått det til nå tusen takk alle sammen Endret 16. mars 2006 av Stian2233 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå