ttt Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du kan evt. installere Spywareblaster som hindrere at spyware vert instalert. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 var vel poenget med denne testet, for å få folk til å innse at de kan aldri være for trygge Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 fikk 5/8 og bruke rså og si aldri slike sider som vist på testen. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg fikk 7/8 Har kombinert AV/antispyware kjørende på windows. Siden jeg stort sett kun bruker Linux tviler jeg på at ActiveX spyware er mitt største problem. Lenke til kommentar
Gyngestol Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Fikk 7/8. Tok feil på sangtekstsidene. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 6/8 Feil på sangtekst-saken+at jeg stolte på Kazaa( ) På denne, derimot, fikk jeg 10/10 Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Enig med andre her, jeg klarte "bare" 6/8 fordi det er vanskelig å bedømme alle sidene kun utifra én screenshot. Hadde jeg surfa innom sidene på ordentlig ville jeg nok scora bedre. Det viktigste er jo at folk flest forhåentligvis skjønner skuringa hvis de får spørsmål om installasjon av ActiveX for å laste ned noen song-lyrics Litt synd også at enkelte risikerer liv og lemmer for noen nye ikoner til MSN'en sin. Bare tanken på å laste ned noe slikt i .exe format er ren og skjær idioti. Ellers er det dårlig med antivirus/antispyware på PCen min, men den kjører til gjengjeld Linux Endret 27. juli 2007 av Langbein Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Fikk 7/8. Tok feil på sangtekstsidene. 5773746[/snapback] Jeg også, ka det sto "You are a Tightrope walker"? hehe. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er det mulig å sjå kva side som du får spyware med ut frå dei bileta? Eg ser ingenting, så det blir jo ein gjettekonkurranse der eg fekk 50% korrekt. 5763545[/snapback] trykker du på bildene blir de større... btw: 5/8 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg fikk 6/8. Trodde Kazaa 3.0 var trygt og at eMule ikke var trygt. Det eneste som overrasker meg er at eMule er trygt Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg fikk 6/8.Trodde Kazaa 3.0 var trygt og at eMule ikke var trygt. Det eneste som overrasker meg er at eMule er trygt 9151564[/snapback] Kazaa har alltid vært full av drit, noe som er grunnen til at det har blitt laget diverse strippede versjoner opp igjennom årene, hvor all(?) spywaren er fjernet. eMule er derimot et ikke-kommersiellt prosjekt, og du kan også laste ned kildekoden fra sida dems hvis du vil. Bare å lese igjennom koden en dag du kjeder deg, så finner du ut at det ikke er spyware der Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg kunne lest gjennom kildekoden til verdens mest kjente virus uten å merke noe. Forstår meg stort sett kun på hardware. Lærer meg kun det nødvendigste for meg, resten har jeg ikke tid til å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå