Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg ble forespurt av en venn å hjelpe han å lage forside på skoleavisen deres, jeg sa "ja, klart jeg skal hjelpe", men sitter litt fast. Har ikke laget noe slikt før, jeg fikk beskjed om at det ikke skulle være "standard" forside.... Jeg jobber en del i photoshop, så tenkte jeg skulle lage noe stili der, men, kreativiteten strakk liksom ikke til.... Så, kan noen hjelpe meg her, forslag, tips eller annet positiv hjelp Forside til avis for 10klasse... På forhånd takk Lenke til kommentar
VTW Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hva er addressen til siden? Kunne være artig åsjekke den ut! Hvis d vil bli inspiret er det jo bare å surfe litt rundt! vg.no dagbladet.no google.no newgrounds.com 123spill.no 1001spill.no Masse mer! Spørs jo hvor kul den skal være da. De kuleste (og vanskligste) er jo swf-filer, da. Me ikke alle klarer å spille dem av! Har selv bare lagd ei crappy side i Microsoft Publisher (se signatur). Funker jo, men er ike akkurat noe jeg skryter av! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Er ikke det snakk om fremside på en papiravis? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvis det er papiravis er jo egentlig Microsoft FrontPage ganske bra, etter hva jeg har hørt! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvis det er papiravis er jo egentlig Microsoft FrontPage ganske bra, etter hva jeg har hørt! 5763647[/snapback] Ville heller anbefalt Paint fremfor FrontPage. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Paint? Er du spinnvill? FrontPage er ett flott program, og hvishan føsrst har photoshop trenger han ikke noe paint! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Paint? Er du spinnvill? FrontPage er ett flott program, og hvishan føsrst har photoshop trenger han ikke noe paint! 5763930[/snapback] Det var bare en indikator på hvor dårlig FrontPage faktisk er. For der er ikke et flott program, spesielt ikke til den bruken trådstarter er ute etter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Du har ikke et utkast eller noe, som kan gi en pekepinn på hva du er ute etter? Jeg er mer en gjerne villig til å hjelpe, men jeg trenger litt mer informasjon først. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) hehe, skrev jeg ikke det, det er en klasseavis, en slik avis du holder i hendene å leser Det er det jeg ikke har, har ingen utkast eller noe, ble satt til å lage forsiden, å tenkte at jeg skulle lage noe utenom det vanlige, ikke sånn microsoft word look, som jeg har sett på samtlige slike aviser.....holder jo som sakt på med photoshop, å tenkte derfor at det kunne være en god ide å bruke det, å lage en spessiell og tøff forside Det er A4 size det er snakk om, og farger... Så koselig at du vil hjelpe fargoth, er bare det at jeg ikke har noe utkast å vise fram, tenkte kansje noe litt diskre, ikke så overdådig, på en måte, synes det var så jævli vanskelig å komme igang med det her Endret 16. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå