Corleone Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg må bruke func 1030 til min copperhead fordi musa jukser grådigt med Qpad. 5781983[/snapback] Prøvd å oppdatere firmwaren? Jeg viste ikke at en måtte gjøre noe spesielt utover å installere driverne som inkluderte firwareupdaten, så jeg kjørte på den orginale. Funker vissnok bra på min func 1030. Razer selv, skrev at hvis du hadde slike problemer så skulle firmwareupdaten fikse biffen. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har godt over middels store hender, vil Copperhead være noe for meg da? Har en G5 fra før, men vil gjerne bytte ut min Trust Predator GM-4200 på den andre maskina, og har lyst til å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg vil nesten tro den kan bli i minste laget for deg. Kanskje den nye Microsoft(/Razer) Habu er noe for deg? Ser Netshop har den inne. Edit: Lagerstatus er ubekreftet hos Netshop. Endret 20. september 2006 av Eivinde Lenke til kommentar
samst94 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det mulighet for å skru av lyset?Musa virker veldig bra, men jeg kan ikke fatte og begripe hva man skal med farget lys på alt av komponenter. Jeg er for gammal for sånt fjas! lyset kan skrus av på et programm som følger musa;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå