kilogram Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Solgte Microsoft-programvare på eBay Microsoft har nå anlagt søksmål mot åtte personer som solgte Microsoft-programvare på nettauksjonssiden eBay. Det ble oppdaget takket være Genuine Advantage. Les artikkelen her Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvor dum går det an å være? Det er jo å be om å bli tatt Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvor dum går det an å være? Det er jo å be om å bli tatt 5763287[/snapback] hehe, enig. Gidd da liksom! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvordan ble dette oppdaget egentlig? Fikk kjøperene varsel om at de ikke hadde en orginal versjon? Ellers finner jeg det lite sannsynlig at selger gidder å installere et virus til CDen, en mildt sagt horribelt inneffektiv metode å spre slikt på. AtW Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det ble sikker oppdaga når kjøper fikk opp skjemaet om å få kjøpt WIN XP PRO til redusert pris (1100.-) dersom han oppga selger av piratversjonen. Det er jo skjemaet som kommer opp om man har pirat XP når man oppdaterer vha. windowsupdate.com. Jeg hadde ikke nølt et øyeblikk med å oppgi detaljetrte opplysninger om jeg hadde kjøpt original windows og så viste det seg at det var en piratkopi. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg synest at tittelen på artikkelen er litt misvisende. Det kan virke som det er ulovlig å selge programvare fra M$. Men jeg forstod at det måtte være ulovlig programvare. Likevel så synest jeg at det er bra at folk blir tatt for slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå