Gå til innhold

Er det bare jeg som tror han har uploadet feil bilde til qxl

ZerBox

Anbefalte innlegg

er igrunen bare fantasien som setter grenser her ja hvis man bare er barnslig nok og tenker litt over utsagnene her kjetil lura...

------------------------------

Full Tower med fortsatt mye utbyggingsmuligheter..

Feet arbeidstasjon. 1 år gammel, men har ikke vært brukt så mye. Kicker skikkelig. Fungerer glimrende for å jobbe med tunge oppgaver og som server, men også genialt for å spille på.

Hele 896 MB RAM, faktisk!

Soundblaster Live Platinum (meget fancy med masse tilkoblingsmuligheter og fjernkontrol)

Har desverre ikke bilde av den, men den er et stort og hvitt syn av en maskin. Bruk fantasien. (Det bilde dere ser er egentlig noe jeg bare putta inn fordi jeg vet at folk liker å titte på bilder.. hehe.. )

:lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva jeg ser i det bilde så ser jeg en skikkelig modda pc som er lekker, men med en Intel Pentium II(hjernen) prosessor, 64MB ram(hukommelse),Radeon 9700(utseende), 4x Cd-rom(mulighet for innkommende data).

Altså en lekker pc, men en ikke særlig bra en innenfor ytterkantene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 22:15, skrev C. Alshus:

Et høl er et høl. :wink:

joda, hadde en gang en kamerat som hadde et ordtak viss det går an å kalle det, og det lyder som følgende. 'ei F***E e ei F***E, samme kar det sitte' og etter ett år eller to så hadde han de flest kjønnsykdommer som eksisterer med unntak for HIV...

men ellers, jeg holder ved mitt forrige innlegg om at den dama på bildet ikke var noe spesielt fin. hadde nok blitt med henne hjem etter en kveld ute, men hadde nok vore borte før hun våknet.. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...