Vallhall Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hei dere Har nettopp koblet opp lyden via digital kabel og må si jeg er skikkelig imponert over lydbilet, det føles som om du virkelig er med i handlingen med skikkelig surroundlyd, og når også det visuelle er så på plass til de grader er dette en spillopplevelse som er helt hinsides alt annet synes iallefall jeg. Hva synes så folket her inne om lyden, og da spesielt koblet opp via surroundanlegget
Gorthaur Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er så absolutt enig i at lyden er imponerende! Føler meg litt fanboy'ish etter all skryten jeg har gitt spillet, men med surround så når dette spillet nye høyder. Et mørkt rom, Xbox360, G.R.A.W og surround er uhyre morsomt! Det eneste som mangler er en 42" LCD, men selv med min elendige 28" så funker det svært bra!
Dinsdale Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Steike! Jeg vil ha anlegget nå. Skal handle Logitech Z-5500 og gleder meg til å høyne opplevelsen ytterlige på spill og film. Samtidig må jeg si at lyden er veldig bra uten surround også faktisk. All bylyden gjør susen.
Mala Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Blir litt på tuppa her når eg leser alt det positive om GRAW,og hadde eg hatt penger til rådighet akkurat nu, hadde eg bestilt meg et slikt anleg som dinsdale henviser til Ser ut som bra bang for the bucks der ja,uten tvil!
Vallhall Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Det eneste som mangler er en 42" LCD Eller plasma
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 hvorfor ikke en 100" Projektor? da blir fort de største LCD, plasma skjermene frøktlig små
arnizzz Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 hvorfor ikke en 100" Projektor? da blir fort de største LCD, plasma skjermenefrøktlig små 5764806[/snapback] Fordi projektor er stygt. LCD er feeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå