leifeinar Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) for meg virker det som om at de har akkurat den samme kjærna? bortsett fra klokk og sikkert strøm tilgang? noe som igjen betyr at man skulle klare og få gt langt over 600 mhz med litt extra strøm og ny kjøler? Endret 16. mars 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Med ekstra spenning så skal man nok klare 600mhz på kjernen. Enkelte kort kommer jo med 500/550mhz på kjernen, og med høyere vgpu så er 600 ikke umulig. Får se hvor langt 7900gt krotet mitt klokker. Kjøpt på databutikken, de får inn de kortene neste uke. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 det jeg mener er at hvis det er samme kjærna skal de gjøre samme klokk, hvis man ser bort fra at de beste nok sitter i gtx. XFX kommer jo med 560 mhz med en liten pingle kjøler. tror vi kommer til og se syk klokking med dette kortet noen som kan bekrefte/avkrefte om det er samme? eller er det gjort noen begrensninger fra nvidias side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå