janfredrik Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - enkel. -GPRS: Ja -EDGE-3G: Ja -Email klient: Spiller ingen rolle Form: Vanlig form. -Vekt: Spiller ingen rolle -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Vanlig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Helst Nokia -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ja -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Minst 12mb -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Ja helst -UMTS: Spiller ingen rolle. -Triband: Spiller ingen rolle. -wLAN: Spiller ingen rolle. - Mulighet for GPS: Spiller ingen rolle -Batterilevetid: Litt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din i dag? Mye SMS, MP3 bør være der. Har kikka på N70 og den ser bra ut for meg. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei. Hvis du syns N70 er fin og virker helt grei i bruk for deg selv kan jeg ikke annet enn å anbefale den. Den har jo en masse bra karakterer for hvor god den er.. Tror nok ikke det blir ett kjøp du vil angre på med det første... Personlig hadde jeg nok kjøpt den telefonen hvis ikke N80 hadde kommet om en stund. Utrolig bra kvalitet på videoklippene du tar med N70en... Absolutt ett bra kjøp etter min mening... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Broren min har den og er superfornøyd og du hvis du skal vente på alt som kommer så får du jo ingenting. Jeg er jo litt slik selv, tenker at snart kommer det en ny modell og mens jeg venter så lanseres det enda en ny. jeg får jo ingenting da og sitter her med min Ericsson T29! Til ditt bruk er den telefoner veldig bra! Lenke til kommentar
madze Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har n70 og anbefaler den på det varmeste. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har N70, Og anbefaler det på det sterkeste, det eneste negative med den, er at det er litt vansklige menyer... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En glimrende telefon viss du vil ha ekstraprogrammer/ - funksjoner på telefonen! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 For en tusenlapp mer så kan du jo få N80, et fyrverkeri av en telefon https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491581 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Fin bump Har kjøpt den nå og er fornøyd. En tusenlapp til ville blitt litt mye mener jeg. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 For en tusenlapp mer så kan du jo få N80, et fyrverkeri av en telefon https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491581 5978470[/snapback] N80 er jo nesten samme som N70, kanskje noen forbedrede ting og tang, og noen å nye ubruklige funksjoner, og ny og stygg design, holder meg til N70 hvis jeg hadde vært deg, men du har jo kjøpt den allerede uansett... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Fin bump Har kjøpt den nå og er fornøyd. En tusenlapp til ville blitt litt mye mener jeg. 5979120[/snapback] Fornøyd med tastene? Synes de er litt små men har ikke prøvd de så veldig lenge Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Gratulerer med den nye telefonen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Synes tastene er kjempegode jeg, men en ting jeg er litt misfornøyd med er datakabelen. PCen finner ofte ikke mobilen og jeg må ty til restart av pc/mobil. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva med Nokia 6280? Har den selv, super telefon med alle de funksjonene du ønsker Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hva med Nokia 6280? Har den selv, super telefon med alle de funksjonene du ønsker 6014448[/snapback] Altså, jeg HAR kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå