SupaGangsta Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei, Har planer om og kjøpe meg en ny CPU vifte, etter mye leting på nette står jeg igjen med 2 vifter, det er en SX-120C SilenX 120mm Copper Socket 462/478/754/775/939/940(Vendur SilenX) og en Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 478/775/754/939/940 Datakjeden Zalman Så er spørsmålet, hvilken bør jeg velge? Noen personlige erfaringer? Vil helst ha en som bråker MINST mulig. Jeg har et ASUS A8N32-SLI Deluxe Hovedkort og en AMD X2 4400+ På Forhånd takk Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Virker like gode begge to, personlig hadde jeg vel kjøpt den fra Zalman siden jeg ikke kjenner det andre merket. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Zalman kjenner jeg også bare til, men skal du overklokke ? Erfaringsmessig vet jeg at det er lettere å kjøle cpu'er i store kabinetter med god luftflyt enn andre løsninger. I mitt siste prosjekter er hele kabinettet perforert med små hull. Med to store 12 cm vifter satser jeg på å klare meg med kun passiv kjøling av cpu'en Lenke til kommentar
SupaGangsta Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Nei, skal nok ikke overklokke Jeg ser også på nytt kabinett Apluscase Qubic Sort Midi tower (Uten Strømforsyning)(Datakjeden APLUS) Når jeg får kjøpt nytt kabinett kommer jeg mest sansynlig til og slenge inn et par 80mm vifter! Lenke til kommentar
techs Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Zalman sine Vifter holder kjeft! man får jo med regulator og de kjøler som bare ** Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Zalman har knallgode vifter.. Stille og bra.. Lenke til kommentar
onimusha Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har den Zalman viften. Er god som gull. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg