Thurs Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har et lite problem når jeg skal koble til en TV på XFX GeForce FX 5200 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305700&CKS=PCW Jeg får opp bilde på både PC skjerm og TV, men på TV'en er alt svart-hvitt. Dette haster så jeg trenger råd så snart som mulig Lenke til kommentar
Thurs Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Har en relativt ny TV, kjøpt i fjor og jeg kobler til via vanlig TV-kabel (S-VHS) Vil det være en idè å kjøpe overgang til en composite-kabel? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg hadde samme problem med GE force mx 420,tror ikke det er skjermkortet,jeg tror det er TV'en. Jeg koblet alt opp riktig og fulgte anvisninger,manualer og hjelpe sidene..ingenting hjalp.så byttet jeg TV og vips.. Begge TV'ene er 28" som er ca 5 år gamle,vet om en kamerat som gjorde det samme som meg og det funket der og. Lenke til kommentar
Fairy Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har samme skjermkort som trådstarter, og hadde samme problem med at bildet ble svart-hvitt. Jeg tror løsningen er å bruke composite-kabel. Med mitt skjermkort fulgte det med en overgang, men det kommer kanskje litt an på hvilken pakke du har kjøpt. Men jeg fikk iallefall fargebilde med composite-kabelen. Riktignok var fargene "snudd" sånn at grønt ble rødt osv, men det tror jeg skyldtes feil i selve tv'en. Fikk iallefall fikset det med litt hjelp fra en tv-reparatør-bekjent. Lenke til kommentar
Thurs Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Prøvde med composite-kabel i går, men det hjalp ingenting. Noen der ute som vet om evt. program som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er så masse innstillinger på disse driverene at det er til å bli gal av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå