Ingenting Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 For å være relealistisk, tror jeg det ikke kommer Halo 4. Men en egen spinn som Electra ifra Dare Devil. Kanskje Arbiter for egen serie. Eller du tar kontrollen som Floods. Hvem vet, men tror 3 spill er nok for Halo franshisen. Halo 3 kommer bare til Xbox 360 fordi det er et SUPERT SPILL, og for å selge konsoller. Når da Halo 3 er laget, kan de bare begynne å lage andre spill. 5767957[/snapback] Halo 4? Hvor kommer det i fra? Snakket vi ikke om halo 3 eller ett spill med halo i tittelen? Vel.. samma det. Er enig i at halo 4 trolig aldri kommer. Liker godt triologier. Dog har jeg et håp om et spill før halo: CE. Med gigantiske slag og hundretalls med Spartan. Dette kan de begynne å lage etter Halo 3, men å komme med en spinoff fra halo på en NY platform å ikke kalle det noe med halo er et enormt feilsteg om de ikke har andre halo spill på lur. 5767990[/snapback] Mente bare at det ikke kom et Halo 4. Ble vel litt off topic Men hvor har du lest at Bungie lager et Halo RPG spill? 5776815[/snapback] Det har jeg ikke lest... Og ikke tror jeg det heller. Dog jobber Bungie med minst to spill og siden et halospill som skal komme kanskje skal heter Forerunner er det utenkelig at de også ikke skal komme med et Spill som vil hete noe med Halo. Det er altså svært usansynelig at de lager to FPS spill i haloverden samtidig. Dermed trekker jeg den konklusjonen at Forerunner er et dekknavn. (noe som er svært vanlig i spillindustrien) Ellers så er Forerunner ikke et FPS spill, men skal utspille seg i haloverden. Et egent halospill vil da komme i tillegg. Dermed kunne Forerunner fint vært et RPG spill, men det er bare en ønsketenkning fra min side. Ønsker helst at 36+ skal ha mange gode RPG. To store halo FPS er idiotisk å lage. På samme måte som det ville vært idiotisk av bungie å gi ut Halo online FØR Halo 2 slik så mange mente. Den gangen som nå mente jeg at det ville vært fullstendig idiotisk. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 http://xbox360.qj.net/Halo-3-to-arrive-in-.../pg/49/aid/3479 Her står det noe om Halo 4... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 For å være relealistisk, tror jeg det ikke kommer Halo 4. Men en egen spinn som Electra ifra Dare Devil. Kanskje Arbiter for egen serie. Eller du tar kontrollen som Floods. Hvem vet, men tror 3 spill er nok for Halo franshisen. Halo 3 kommer bare til Xbox 360 fordi det er et SUPERT SPILL, og for å selge konsoller. Når da Halo 3 er laget, kan de bare begynne å lage andre spill. 5767957[/snapback] Halo 4? Hvor kommer det i fra? Snakket vi ikke om halo 3 eller ett spill med halo i tittelen? Vel.. samma det. Er enig i at halo 4 trolig aldri kommer. Liker godt triologier. Dog har jeg et håp om et spill før halo: CE. Med gigantiske slag og hundretalls med Spartan. Dette kan de begynne å lage etter Halo 3, men å komme med en spinoff fra halo på en NY platform å ikke kalle det noe med halo er et enormt feilsteg om de ikke har andre halo spill på lur. 5767990[/snapback] Mente bare at det ikke kom et Halo 4. Ble vel litt off topic Men hvor har du lest at Bungie lager et Halo RPG spill? 5776815[/snapback] Det har jeg ikke lest... Og ikke tror jeg det heller. Dog jobber Bungie med minst to spill og siden et halospill som skal komme kanskje skal heter Forerunner er det utenkelig at de også ikke skal komme med et Spill som vil hete noe med Halo. Det er altså svært usansynelig at de lager to FPS spill i haloverden samtidig. Dermed trekker jeg den konklusjonen at Forerunner er et dekknavn. (noe som er svært vanlig i spillindustrien) Ellers så er Forerunner ikke et FPS spill, men skal utspille seg i haloverden. Et egent halospill vil da komme i tillegg. Dermed kunne Forerunner fint vært et RPG spill, men det er bare en ønsketenkning fra min side. Ønsker helst at 36+ skal ha mange gode RPG. To store halo FPS er idiotisk å lage. På samme måte som det ville vært idiotisk av bungie å gi ut Halo online FØR Halo 2 slik så mange mente. Den gangen som nå mente jeg at det ville vært fullstendig idiotisk. 5777134[/snapback] Halo Online? Altså PC versjonen, eller noe annet? Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Fikk ikke du med deg all spekulasjon om at Bungie skulle gi ut Halo online før Halo 2. Altså på xbox. Eneste forskjellen skulle være at nå kunne man spille halo online også.. Dette mente jeg ville være idiotisk fordi Bungie ønsker jo å samle alle spillerene sine rundt ett spill. Nemlig Halo 2. Om de hadde gitt ut halo online på xbox ville vi garantert hatt mye mindre spillere på halo 2 og det ville blitt en uønsket splid. De som spiller halo og de som spiller halo 2. Noe som jo faktisk eksisterer alt selv om halo online aldri kom. At Halo har kommet til Pc har ikke noe med saken å gjøre her. Det er et helt annet marked.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ok dette er litt gammelt nå, men bungie har nå selv gått ut og sagt at dette er en april spøk... Kilde: http://xbox360.qj.net/Halo-3-or-Forerunner/pg/49/aid/11202 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Sjekk denne linken: http://xbox360.qj.net/Halo-3-Pre-Order-Spo...pg/49/aid/12323 Det står at de får inn Halo 3, nei den skal ikke hete Forerunner, i November 2006. A blogger called TechCast saw this Halo 3 pre-order box at his local FYE store. At the store, FYE said they expected Halo 3 in November 2006. Videre vet vi at: The day Sony PS3 launches, and they walk right into Halo 3. Sony har jo akkurat selv gått ut og sagt at PS3 kommer i November 2006. Legg to og to sammen, og gled deg til juletider! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 At en helt vilkårlig butikk mekker opp et bilde på en dvd-eske kan vel neppe kalles en troverdig kilde... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Den quoten Bill Gates har kommet med skal han jo selv ha trukket tilbake, da han egentlig ikke har særlig mye han skal ha sagt angående Halo 3's release dato. Og at Halo skal kalles Forerunner er allerede blitt avslått som sludder og pølsevev. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Forunner er jo et ganske sannsynlig navn, menneskene i halo må vel snart skjønne at de er etterfølgerne av forrunnerne... the ark, som er på jorden, halo ringene som kun kan aktiveres av et menneske, 343 guilty spark som kaller masterchief for reclaimer, 343 guilty spark som sier "you cant imagine how exiting it is to have a record of all of OUR lost times" etc. etc. Enten vil nok spillet, hvis det får tittelen forruner ta for seg tiden før konflikten mellom the covanent og menneskene, eller så vil det gå ut på at menneskene skjønner at de er the forruners etterkommere... blir uansett dødskult! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 mener å ha sett dte bildet i sammenheng med Halo 2. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 ifølge ign så er det consept art til halo 3 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dere forventet dere vel ikke at dette faktisk blir ingame gjør dere Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 merklig nok så har jeg aldri likt halo-spillene noe særlig. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 merklig nok så har jeg aldri likt halo-spillene noe særlig. 5825732[/snapback] Tviler på at folk er så dumme at de tror det er ingame. Men det bildet der var concept art fra H2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Vel, eg håper ihvertfall hoppinga er fiksa i fra Halo2, den er extremt frustrerende Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Sjekk denne linken: http://xbox360.qj.net/Halo-3-Pre-Order-Spo...pg/49/aid/12323Det står at de får inn Halo 3, nei den skal ikke hete Forerunner, i November 2006. A blogger called TechCast saw this Halo 3 pre-order box at his local FYE store. At the store, FYE said they expected Halo 3 in November 2006. Videre vet vi at: The day Sony PS3 launches, and they walk right into Halo 3. Sony har jo akkurat selv gått ut og sagt at PS3 kommer i November 2006. Legg to og to sammen, og gled deg til juletider! 5806139[/snapback] hmm hva vil folk velge da? halo 3 eller tidenes beste medie spiller? hmm vansklig valg. har aldri skjønt hva folk liker med Halo serien. er det de små "monstrene" som løper rundt å skriker? eller nei det er vel arkade opplegget? nei ikke vet jeg. men får se hva som skjer med 3'rn da men blir ikke overasket hvis den ikke blir bra hehe Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 merklig nok så har jeg aldri likt halo-spillene noe særlig. 5825732[/snapback] er vi 2 om det;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har aldri skjønt hva som er så morsomt med å kapre biler og plafre ned alle som spaserer i gatene, for så å leke katt og mus med politi og FBI de neste 30 minuttene... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har aldri skjønt hva som er så morsomt med å kapre biler og plafre ned alle som spaserer i gatene, for så å leke katt og mus med politi og FBI de neste 30 minuttene... 5895705[/snapback] ikke jeg heller :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå