Petteram Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har somlet meg til å oppdatere sidene mine. Har fått ut noen bilder av prosjektet mitt også (ikke helt ferdig). Flere bilder kommer etter hvert. Hadde vært fint med noe ris eller ros... http://home.tiscali.no/petteram Lenke til kommentar
shorin Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Grei nok hjemmeside det.Hadde det vært min hadde jeg feks.lagt til bitte grann informasjon på hvert av bilde sidene.No ala "og her har jeg flyttet på den,og klikka med dremelen for å fremheve..." vel du skjønner.Ikke for å rakke ned på siden din,kun til info.Og feks.legge til litt info øverst i webleseren,istedet for "ny side",kan du skrive "case modding",bare for å pirke,men det var du som spurte :smile: Btw:jeg rappa den roterende globusen din Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Helt i orden, mange som har lånt den. Det er vel 4 år siden jeg rappet den selv. Husker ikke helt hvor. Siden hadde stått uforandret i nesten et år, så det var på tide. Tekst kommer.... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Likte ikke sida di noe særlig. Menst bakgrunnen tror jeg. Sider med bakgrunner av den typen kan virke litt "hjemmesnekrede" ut. Casemoden din derimot digga jeg. Den var kjempetøff :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Jepp, du har helt rett, alt er hjemmesnekra. Bortsett fra bakgrunnen og jordkloden. Har lagt inn tekst til bildene+ et ekstra bilde Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Hmm, var den så dårlig da? Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Heimesida mi er betre. Ærleg talt syntest eg sida var fæl. Ta ein tur inn på http://www.swedezine.net og bli inspirert. Ellers kan du sjå på mi ps. alt er heimesnerka. eheh. [ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-09-24 15:43 ] Lenke til kommentar
jonaz Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Måtte være litt slem jeg og, *glise ondt*. Først og fremst, bruk noe annet en "Microsoft publisher 2000". Har selv ikke prøvd det, men virker ikke akkurat elite. Det beste er hvis man gidder å lære seg HTML og gjøre alt fra en editor. Så til dette animasjons bildet (gif).. Var _litt_ irriterenes? Også med rød skrift da. Prøv også å unngå standard ting som bruk av "Times New Roman", og blåe linker. Bakgrunn er noe man kan lage selv. Ripping anser jeg som lamt og dårlig gjort. Se litt rundt på hvordan ordentlige design hardcore folk gjør det, og lær deg HTML og muligens PHP/SQL til gjestebok, så skal du se hvor mye bedre det blir! Hvis du ikke kan så mye, lag det enkel og greit. Med hvit eller svart bakgrunn og noen linker på toppen. Foretrekker også at man bruker verdana eller tahoma. Lykke til! [ Denne Melding var redigert av: jonaz på 2002-09-24 17:05 ] Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Vel, noen hardcore webdesigner blir jeg aldri. Så interessert er jeg ikke. Trives egentlig best med å bygge maskiner. Men jeg setter likevel pris på gode råd. Har derfor gjort noen endringer som ble foreslått. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Synes sidene er bra jeg. Det er ikke alltid at ting trenger være fancy med "slick" design for å være interressante. Stå på og legg ut info etterhvert som du jobber med prosjektene dine så stikker jeg innom dem igjen :smile: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Takker så mye. Går og venter på noe Shin-etsu kjølepasta jeg har bestilt. Har store forventninger til denne, da den banket As3 i et par tester jeg har lest. Dessuten kommer det flere mod bilder etter hvert som arbeidet skrider frem. Er ikke ferdig med den kassa enda. Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Dere kan jo alltids sjekke ut siden min.. den er ikke så altfor bra da.. men det kommer seg. http://www.mjau-mjau.com *fnis* Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Stilig side, men det manglet advarsel for surfere med langsomme modemer. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 18:11, skrev Mr.PK:Dere kan jo alltids sjekke ut siden min.. den er ikke så altfor bra da.. men det kommer seg.http://www.mjau-mjau.com*fnis* Den siden var meget gjennomført! Noe av det beste jeg har sett.. Men etter å ha surfet rundt på den, har jeg skrinlagt alle fremtidige planer for ny hjemmeside.. Den tar jo motet fra en hver webdesigner :wink: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 18:11, skrev Mr.PK:Dere kan jo alltids sjekke ut siden min.. den er ikke så altfor bra da.. men det kommer seg.http://www.mjau-mjau.com*fnis* LOL :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå