Gå til innhold

Heimesida mi

Petteram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei nok hjemmeside det.Hadde det vært min hadde jeg feks.lagt til bitte grann informasjon på hvert av bilde sidene.No ala "og her har jeg flyttet på den,og klikka med dremelen for å fremheve..." vel du skjønner.Ikke for å rakke ned på siden din,kun til info.Og feks.legge til litt info øverst i webleseren,istedet for "ny side",kan du skrive "case modding",bare for å pirke,men det var du som spurte :smile:

Btw:jeg rappa den roterende globusen din :grin:

Lenke til kommentar

Måtte være litt slem jeg og, *glise ondt*.

Først og fremst, bruk noe annet en "Microsoft publisher 2000". Har selv ikke prøvd det, men virker ikke akkurat elite. Det beste er hvis man gidder å lære seg HTML og gjøre alt fra en editor. Så til dette animasjons bildet (gif).. Var _litt_ irriterenes? Også med rød skrift da.

Prøv også å unngå standard ting som bruk av "Times New Roman", og blåe linker. Bakgrunn er noe man kan lage selv. Ripping anser jeg som lamt og dårlig gjort. Se litt rundt på hvordan ordentlige design hardcore folk gjør det, og lær deg HTML og muligens PHP/SQL til gjestebok, så skal du se hvor mye bedre det blir! Hvis du ikke kan så mye, lag det enkel og greit. Med hvit eller svart bakgrunn og noen linker på toppen. Foretrekker også at man bruker verdana eller tahoma.

Lykke til!

[ Denne Melding var redigert av: jonaz på 2002-09-24 17:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-28 18:11, skrev Mr.PK:

Dere kan jo alltids sjekke ut siden min.. den er ikke så altfor bra da.. men det kommer seg.

*fnis*

Den siden var meget gjennomført! Noe av det beste jeg har sett.. Men etter å ha surfet rundt på den, har jeg skrinlagt alle fremtidige planer for ny hjemmeside.. Den tar jo motet fra en hver webdesigner :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...