029kid Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Skal kjøpe meg en usb flash, rundt 1024 mb. Har lest en del tester og funnet et par som jeg finner interessante. Corsair Flash Voyager og Sandisk Cruzer Micro. Er egentlig mest keen på corsair sin, men jeg har lest at hetta som sitter på faller lett av etter noe bruk. Sandisk sin vet jeg har mye bedre hette, men ikke like robust. Skal bruke denne på nøkkelknipet så litt robust burde den jo være. Det jeg lurer på er om noen har en slik corsair usb flash og kan fortelle litt mer spesifikk hvor dårlig den sitter. Er det slik at den faller av just like that, or what is it ? Danke! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jeg har hørt at Cruzer Microen er svært robust. En kamerat har hatt en slik i lomma på ei bukse som ble vaska på 60'C og den fungerer akkurat som den skal fortsatt (ca 1 år etter uhellet), uten en skramme. Edit: En slik Endret 16. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Da denne tråden handler om lagringsmedier er den feilpostet. Trådstarter bes opprette ny tråd i rett forum, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg