Even. Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har nå lagd meg et nytt design. Jeg har begynt å kode det i css og har nå lagd ferdig selve oppsettet. Det jeg mangler, som jeg heller ikke klarer å få til er å lage det der siden inkluderes i css. Som dere ser på bildet er det en svak "ramme" rundt boksene. Jeg vil at denne skal ha en fast bredde, men at høyden skal strekke seg etter hvor mye tekst som blir skrevet inn. Rammen er lagret som en .png-fil Dere må gjerne kommentere designet også Her er designet: Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) hvis jeg fortsår riktig tror jeg du kun trenger å legge til et bilde i de to divisjonen du skal ha linjen, også skrive "repeat-y" og selvfølgelig right og left align, slik at de legger seg ut til kanten. EDIT: men jeg er definitivt ikke 100% sikker...kun en tanke... Endret 17. mars 2006 av VgaR Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Takk. Prøvde det og fikk det delvis til, men det ble så mye styr så jeg lagde heller en border i css. Slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå