carloc Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hej Efter ominstallation af mit system, installerede jeg også min Studio 9. Jeg indsatte ikke kode på det tidspunkt og har ikke brugt den i mellemtiden - 30 dage. Nu kan jeg ikke åbne den og indsætte koden. Nogen der har tips? Det er ikke piratkopi - den er licenseret. Carlo Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Når du innstallerer programmet, får du ikke spm. underveis om koden? Det skal komme opp før innstalleringen blir ferdig. Hvis du har kode så bruk den under innstalleringen. (Det er jo noen år siden jeg brukte Pinnacle så jeg husker ikke helt hvordan den innstallerte seg, men de fleste programmer krever kode under innstallasjon.) Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ta en telefon til produsenten (kundeservice el.l.) og forklar problemet ditt til dem. De bør kunne hjelpe. Evt. kan du jo muligens prøve å avinstallere programmet for så å installere på nytt hvor du taster inn koden med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå