Azidops Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei. Jeg har kjøpt meg en Fujitsu Simens P4 2,2Mhz Jeg lurte på om det var noen som hadde noen erfaringer med klokking av bærbare og om noen har noen tips om hvordan det kan gjøres. På forhånd takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 På samme måte som alle andre PC'er går jeg ut fra? Still Front Side Bus, v-core og lev lykkelig Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Noe jeg bestandig hal lurt på (Grunnet minimal kroppskontakt med laptoper): Hvordan funker kjølinga på de? Blir det ikke uhorvelig varmt inni den derre stekepanna? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Slik som jeg forstår det (har en bærbar pc) Så er det varme styrt vifte.. Kan ikke si jeg hører vifta nå,men spiller jeg.feks CS så er den på , av , på , av , på , av med en 5 minutters mellomrom. Den blir heller ikke så veldig varm , litt under laptopen på midten men ikke varmt som i vanlige pc.er. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 ---------------------------------------------------- På samme måte som alle andre PC'er går jeg ut fra? Still Front Side Bus, v-core og lev lykkelig ---------------------------------------------------- Siden jeg ikke har overklokket før, hvordan bør jeg gå fram og hvor mye kan jeg stille disse tingene? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 kan man skru opp og smekke inn en f.eks kraftig 40 eller 60mm vifte? hvis man har plass da...:razz: hadde vært sinnskyt fett med en vannavkjølt lap'... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå