Gå til innhold

7-eleven og små hendelser i hverdagen

Spartan

Anbefalte innlegg

Takk. Du fikk meg akkurat til å sitte og le midt i klasserommet. Folk må lure.

<3

5767106[/snapback]

Skjer hver dag her ;)

Har en del relativt små morsomme bussting, men de blir ikke så morsomme når jeg forklarer så jeg skal spare dere :), men det er så utrolig mange som driter seg ut på bussen, er alltid noe morsomt som skjer hver uke ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FtZ-, hvorfor kjører du ikke lengre egentlig?

5764620[/snapback]

di ville ikke tilby meg jobb etter læretiden

Har en liten busshistorie selv, ikke heidundranes morsom men smiler litt av tanken på det den dag i dag.

Var på byen med noen venner for noen år siden, han ene ble litt overfull så jeg fikk han  med meg ut og tenkte vi skulle få gått litt rundt, men han fant en kebabsjappe, kjøpte seg en og overaskende så ut til å komme seg. Vi fant ut at vi skulle ta nattbussen som gikk halv3 så vi slapp å sitte på den stappfulle halv4 bussen og tusla bort.

Var masse ledige seter så vi satt oss langt bak og bussenputra hjemover. Til kameraten min sin unnskyldning kjørte sjåføren som en gris og når vi nesten var framme sto lysfontenen ut av tryne på'n.

Da vi skulle gå av så vi det sto en vakt også fremme ved sjåføren og mumla, bra ingen fikk det med seg(kjip bot). Døren gikk opp, og vi og et par andre gikk av, de andre derimot hadde fått  med seg lysfontenen og gikk faktisk frem til sjåføren for å fortelle dette.

Vakta oppa ut og bussen starta å rygge bakover mot oss :p Vi tok beina fatt og løp inn en blindvei, bussen kom faktisk kjørende inn etter oss :p med vakta løpende forann.. thihi

Enden på historien var at bussen sleit med å komme seg ut(trang vei) mens vi måtte ta en omvei hjemover via skogen.

5767711[/snapback]

hehe her i byen må du bare vaske etter deg , og du får ikke noe og vaske med , har sett folk stå og tøre spy med jakken sin :D

faktisk så er det enkelte av sjåførene her som du ikke bør kødde med , det var en fra kosovo som kjørte i samme selskap som meg , han var sånn typisk hissig .

ivertfal , det kom på en dame , hun sa at typen skulle betale ( han sto utenfor og røykte ) (dette var på domkirkeplassen en sen lørdags kveld ) så hunn gikk og satte seg , når han kommer på så sier han at han ikke skal betale noe som helst , vell såføren sier da da får han ikke være med og at dama han må forlate bussen ( hun sitter enda bak )

han kisen blir da hissig og sier at han skal være med eller så vanker det bank , og første reaksjonen til den sjåføren er og reise seg , plukke ned penge veska og i samme bevegalsen gi han en strak høyre , dama kommer springende fra og hyler noe . sjåføren som nå er ute fra bingen ( sjåførområdet) har tatt tak i armen til han duden og har den opp etter ryggen på han, han bare ser på dama og høgger tak i armen hennes på samme viset , og bare dytter di begge forran seg , rett til politibilen som står parkert ved domkirken , og bare sier til purken , disse here lagde bråk.

snur og går i bussen .

:devil:

Lenke til kommentar
Når man blir truet med bank? Nei.

5770482[/snapback]

Hvor skrev han om at han ble truet med bank?

når jeg skulle kjøre bussen til asylmotaket i sandnes for en stund sidne ( men s jeg enda kjørte buss) hadde jeg et lignende problem .

var på ruten , og skulle spille på folk , det var flere med barnevogn som skulle med , så måtte opne bakdøren , ivertfal når jeg var ferdig med påstigningen så jeg at det var kommet inn nokk barne vogner ba, ( 2 stk) og det var en 3 på vei inn så jeg sa i fra at det beklagelig bare var plass til 2 og at han måtte vente på neste buss , men neida denne kare bare kom inn og så at han kunne stå i midtgange , noe jeg nektet på .

jeg sa da at jeg ikke kom til og kjøre noe plasser før han forlot bussen .

etter ca 40 min venting måtte jeg kjøre etter ordre var trafikkkontoret ( går bare 1 buss i timen ) så jeg tapte sånn sett , men jeg hadde ventet enda lengre hadde det vært opp til meg , det var faktisk min sist tur for dagen så jeg vurderte og bare forlate busse der og gå hjem

Lenke til kommentar
Herr Brun, så sa Joachim også «Om bussjåføren hadde oppført seg slik som nevnt over, ...»

Joachim, hva hjelper det å kalle på sentralen? Kanskje de kan kreve å snakke med personen, og kjefte på ham?

5771166[/snapback]

sant ass...

Noen ganger så må man bare være litt hardhent, sånn er det bare.

Lenke til kommentar

For å slenge meg inn i buss-diskusjonen, her kommer min historie der jeg er personen med barnevogna. Og dette skjedde i service-innstilte USA for en uke siden.

Vi ble faktisk kastet av bussen. Fordi vi ikke kunne legge sammen vogna. "The stroller needs to be collapsed". Også forklarer jeg at vogna er ødelagt, at det går desverre ikke, dessuten er den full av ting. Så sier ei venninne som var på besøk at vi ikke skal langt. "You're not going five feet until the stroller is collapsed". Mange andre på bussen som sier "Oh, come on. Jesus Christ, just let them on the bus!" Men neida. Mannen med rynker i munnviken som går nedover (sier litt om det generelle humøret hans) nekter å kjøre før vi slår sammen vogna, og siden dette rett og slett ikke går, så går vi av bussen.

Jeg bærer Julia på 2 år (som sovner), og Anette dytter vogna med Anderson (4) i. Vi måtte gå kjempelangt. Fra en del av byen til en annen. Seattle har "the monorail" som er en slags t-bane som går fra Seattle Center til sentrum, og vi gikk lengre enn den går. Det sier litt.

På neste buss (fine, koselige rute nr 10) var eneste problemet at Anderson ikke kunne sove i vogna. Vi måtte ta ham ut, og da var alt i orden. Og det skal også nevnes at vi tok to forskjellige busser på vei ned med den samme vogna uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...