Gå til innhold

7-eleven og små hendelser i hverdagen

Spartan

Anbefalte innlegg

Skulle betale for noe godis på 7-eleven i Torggata i Oslo.

La tingene på disken, men karen bak var så opptatt med å feie (!) at han sa morsk jeg måtte gå til neste. Dessverre var karen som betjente denne disken fryktelig opptatt med en pølsekunde (det tar jo tid) og der stod det en jente og ventet allerede.

Og her blir det morsomt..

Denne damen var ikke opprinnelig norsk (afrikansk) og hadde litt mer guts enn meg :p Hun ropte til "feier'n" om det ikke var flere som jobben i kassa.

Han svarte hun må vente (!), mens han feide videre.

Frekt som hun var sa hun bare; kom her og betjen meg nå!!

Feier'n (han var heller ikke etnisk norsk, kanskje muslim) ble så forvirret av denne bestemte damen at han skvatt opp og løp til kassen :p

Selvfølgelig måtte han klage på maset, men da hun jo allerede hadde vunnet slaget.

Kult å se på når det skjedde. Liker slike damer :thumbup:

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg hørte en litt syk historie om en afrikansk dame.

Det foregikk i Tyskland for noen år siden. Grandtanta mi satt på bussen og det var ganske lite folk der. Da bussen stoppet på en holdeplass, husket sjåføren at en afrikansk dame betalte for å kjøre til denne holdeplassen. Men hun gikk ikke av fordi hun ville spare noen euro for å så gå av på neste. Men det fikk hun ikke. Hun kom opp i en krangel med sjåføren og hun var så sta at hun bare satte seg der og venta. Det samme gjorde sjåføren, men til slutt oppdaget han at hun hadde en stor pose med seg. Så han tar tak i posen og kaster den ut av døra. Dama løper etter posen og bussen kjører vekk. :p

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

hahaha nice busssjåfør da :D

når jeg skulle kjøre bussen til asylmotaket i sandnes for en stund sidne ( men s jeg enda kjørte buss) hadde jeg et lignende problem .

var på ruten , og skulle spille på folk , det var flere med barnevogn som skulle med , så måtte opne bakdøren , ivertfal når jeg var ferdig med påstigningen så jeg at det var kommet inn nokk barne vogner ba, ( 2 stk) og det var en 3 på vei inn så jeg sa i fra at det beklagelig bare var plass til 2 og at han måtte vente på neste buss , men neida denne kare bare kom inn og så at han kunne stå i midtgange , noe jeg nektet på .

jeg sa da at jeg ikke kom til og kjøre noe plasser før han forlot bussen .

etter ca 40 min venting måtte jeg kjøre etter ordre var trafikkkontoret ( går bare 1 buss i timen ) så jeg tapte sånn sett , men jeg hadde ventet enda lengre hadde det vært opp til meg , det var faktisk min sist tur for dagen så jeg vurderte og bare forlate busse der og gå hjem

Lenke til kommentar
hahaha nice busssjåfør da :D

når jeg skulle kjøre bussen til asylmotaket i sandnes for en stund sidne ( men s jeg enda kjørte buss) hadde jeg et lignende problem .

var på ruten , og skulle spille på folk , det var flere med barnevogn som skulle med , så måtte opne bakdøren , ivertfal når jeg var ferdig med påstigningen så jeg at det var kommet inn nokk barne vogner ba, ( 2 stk) og det var en 3 på vei inn så jeg sa i fra at det beklagelig bare var plass til 2 og at han måtte vente på neste buss , men neida denne kare bare kom inn og så at han kunne stå i midtgange , noe jeg nektet på .

jeg sa da at jeg ikke kom til og kjøre noe plasser før han forlot bussen .

etter ca 40 min venting måtte jeg kjøre etter ordre var trafikkkontoret ( går bare 1 buss i timen )  så jeg tapte sånn sett , men jeg hadde ventet enda lengre hadde det vært opp til meg , det var faktisk min sist tur for dagen så  jeg vurderte og bare forlate busse der og gå hjem

5764397[/snapback]

Profesjonelt... :roll:

Lenke til kommentar

haha, vente i 40 minutter, bra at du står på ditt, hadde sikkert gjort noe lignende selv.

Har forresten en artig buss-historie jeg også. En kamerat av meg som opplevde dette, han hadde vært i/på byn (var hvertfall seint en helg.)

Hvertfall, det kom på to karer, kanskje runst 20, som begge var rimelig drita. satt seg langt baki bussen, og etter noen stopp skulle de av, så han ene roper og hoier til sjåføren at han måtte stoppe bussen, noe han da gjorde på neste stopp. Han ene kom seg av bussen, mens han andre hadde fått i seg litt for mye, og kom seg ikke ut før bussen begynnte å kjøre. Han ble da rimelig forbannet, og sjanglet fram til såføren mens han ropte og hylte at han måtte stoppe bussen. Han kom da fram og stille seg ved siden av sjåføren og begynnte å skjelle han ut og ropte at han måtte ståppe. Bussjåføren hadde da fått nok, så han sto på bremsen, og karen som stod ved siden av hadde jo ikke akkurat den beste balansen siden han var rimelig beruset, så han fløy inn i frontruten med DET smellet, før han sjanglet ut den nå åpne døren. Kompisen min holdt på med å le seg skakk, skulle likt å ha sett det med egne øyne.

Lenke til kommentar

Sett 2 to litt spesielle og morsomme ting på bussen.

Første var en skikkelig kjip vinterdag, med masse sørpe og våt snø.

Bussgulvet var selfølgelig helt dekt av sørpe og møkk.

Jeg setter meg ned og slapper av i setet da det kommer på en ganske så kraftig fyr, høy og svær.

Han steller seg i midtgangen og holder seg fast i ett av de gummihåndtaka du har på de stengene under taket.

Så skjer det som ikke skal skje, han henger litt for hardt i den, så hele greia ryker, og han går rett i gulvet.

Sørpa spruter over hele jævla bussen og han ligger å ruller og kåler rundt i denna sørpa. jeg holdt på å le meg i hjel...stakkars fyr.

Andre gangen var vel omtrent det samma, bare på sommer'n og han som sto å hang i detta håndtaket var en tynn sliten narkoman, grisefjern på herion. Det gikk som det måtte gå, og fyren glapp taket og deisa i gulvet med trynet først... værste var at han blei liggende der i 2 stasjoner :p , så klarte'n å kave seg opp og ut på gata...

Lenke til kommentar

Dette var noe som hente for et par år siden, da jeg gikk på ungdom skolen. Jeg og en kamerat hadde fulgt en annen kamerat til bussen. Så da bussen kom og åpna bak skulle det ut noen jenter, de var vel rundt 18. Det var to berter og den første hadde høyhelte sko... Hun klarte da å sette fast hælen i trappen ned på en måte (ja, var en liten trapp ned) og stupte ut døren så lan hun var! Og ikke nok med det, det tok en stund før hun kom seg løs, og det var litt av et syn å se henne prøve å dra benet til seg. Iq til å ta av seg skoen hadde hun tydeligvis ikke. :roll:

Fjortiss som jeg var holdt jeg på å dø av latter, noe av det morsomste jeg noen gang har sett :!:

Lenke til kommentar

Propaganda: :lol: Så utrolig bra! Elsker sånne busshistorier :D

Min kjære samboer tok bussen på jobb (da vi bodde i Stavanger). Han satt i den bakre delen av bussen og fikk med seg denne vakre scenen:

Ved midtgangen så var det et dobbeltsete vendt mot de som sitter i den bakerste del av bussen. Der sitter en kar, kanskje rundt 17 år. Han hører på musikk og sitter i sine egen tanker. Plutselig bråstopper bussen og dama som sitter foran han

(hun sitter i de setene som er festet sidelengs i midtgangen)

havner med trynet i fanget hans! Han skvatt som faen, men han lo da han så "fangsten". Det samme gjorde nok resten av bussen :!:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Ikke så morsom denne, men en kamerat av meg skulle ta fly fra Bodø til Oslo. Da flyet var mer eller mindre fullt kommer ingen ringere enn Idol-David inn på flyet. Han spurte kompisen om han kunne sette seg i det tilsynelatende ledige setet ved siden av ham.

Kompisen min hater dritten av både Idol-David og musikken hans, så han sa helt enkelt bare "Nei"

Idol-David måtte sette seg 3 eller 4 rader bak ved midtgangen og gjennom hele flyreisen satt han og så på det tomme setet ved siden av nevnte kompis. Lurer på hva han tenkte. :D

Blir ikke det samme, men denne kompisen er nordnorsk, og en jævel på å fortelle historier, så jeg knakk sammen så fundamentalt da han fortalte det til meg. :D

Edit: Mirann: Rofl!

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

Har driti meg ut på bussen selv jeg, men det er på nattbussen hjem fra våte kvelder på byen.

Beste var vel den gangen jeg fikk ordna meg en kebab før jeg skulle hoppe på bussen, så blir jeg stoppa av securitas som sier at jeg ikke kan ta med mat inn, så jeg måtte spise opp uttafor før jeg gikk på.

Full som jeg var så blei jeg helt vrang, og var fast bestemt på å spise babben på bussen.

Jeg åpna jakka, og stappa babben inn i en lomme på hettegenser'n ( sånn med en hel svær lomme på magen) ... og rusla på bussen.

Den var stappfull, så jeg blir stående og spise, og det er ikke særlig lett når du er stupfull og skal holde deg fast.

Etter masse søl så sklei jeg med det ene beinet, og glapp hele babben rett i fanget på ei dame...hu blei ganske sur, og ikke no blidere blei hu når jeg spørte om hu skulle være med meg hjem, så skulle jeg vaske buksa hennes.

Lenke til kommentar
Etter masse søl så sklei jeg med det ene beinet, og glapp hele babben rett i fanget på ei dame...hu blei ganske sur, og ikke no blidere blei hu når jeg spørte om hu skulle være med meg hjem, så skulle jeg vaske buksa hennes.

5766667[/snapback]

Takk. Du fikk meg akkurat til å sitte og le midt i klasserommet. Folk må lure.

<3

Lenke til kommentar

5766667[/snapback]

Takk. Du fikk meg akkurat til å sitte og le midt i klasserommet. Folk må lure.

<3

5767106[/snapback]

<3

fjortenfjortenfjorten

Lenke til kommentar

Har en liten busshistorie selv, ikke heidundranes morsom men smiler litt av tanken på det den dag i dag.

Var på byen med noen venner for noen år siden, han ene ble litt overfull så jeg fikk han med meg ut og tenkte vi skulle få gått litt rundt, men han fant en kebabsjappe, kjøpte seg en og overaskende så ut til å komme seg. Vi fant ut at vi skulle ta nattbussen som gikk halv3 så vi slapp å sitte på den stappfulle halv4 bussen og tusla bort.

Var masse ledige seter så vi satt oss langt bak og bussenputra hjemover. Til kameraten min sin unnskyldning kjørte sjåføren som en gris og når vi nesten var framme sto lysfontenen ut av tryne på'n.

Da vi skulle gå av så vi det sto en vakt også fremme ved sjåføren og mumla, bra ingen fikk det med seg(kjip bot). Døren gikk opp, og vi og et par andre gikk av, de andre derimot hadde fått med seg lysfontenen og gikk faktisk frem til sjåføren for å fortelle dette.

Vakta oppa ut og bussen starta å rygge bakover mot oss :p Vi tok beina fatt og løp inn en blindvei, bussen kom faktisk kjørende inn etter oss :p med vakta løpende forann.. thihi

Enden på historien var at bussen sleit med å komme seg ut(trang vei) mens vi måtte ta en omvei hjemover via skogen.

Lenke til kommentar

^^haha den er kjip!

På en 17 mai for 3-4 år siden så starta jeg dagen hardt, med god frokost, 6-pack med øl og Southern Comfort.

Begynte å bli ganske god full når jeg skulle til byen, klokka var vel 11 eller no... Jeg hopper på banen med noen kompiser, og åpner en Faxe øl, de får du i litersbokser. Så jeg satt der å kosa meg med den, så plutselig glepper jeg hele driten.

For de som bor i oslo veit hvor full t-banen er på 17 mai, og det blei leven i vogna, med nesten en liter øl flytende rundt på gulvet...

Flira litt når jeg så alle med bunad dro opp skjørtet til haka for å ikke bli våte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...