BMP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hva må jeg ha for å bli komplett 5762871[/snapback] Dette er sakset ut i fra signaturen til en fyr i dpreview.com: My GEAR: Nikon D70 & D70s my main walk around cameras Nikon D50 for when I want something less bulky Nikon D100 for semi-pro stuff Nikon D200 (soon) Nikon D2Hs for high speed stuff Nikon D2X for pro stuff and ultra high ress stuff Nikon Coolpix S1 for pocket cam Nikon Coolpix 7900 for high res pocket cam stuff http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=17264603 5776200[/snapback] HAHA! Dritrått! Uansett om jeg hadde så mye penger så tor jeg ikke jeg vill hatt ale de kameraene. Står ikke noe om objektiver eller annet ekstrautstyr så i følge den tråden vi er i nå så er han jo ikke komplett enda. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hehe, tror jeg heller hadde lagt pengene i 2-3 gode objektiver + et godt stativ. Og så hadde jeg brukt resten av pengene på å reise Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hehe, tror jeg heller hadde lagt pengene i 2-3 gode objektiver + et godt stativ. Og så hadde jeg brukt resten av pengene på å reise 5778876[/snapback] Eller hva med 60+ gode objektiver, i tillegg til en haug med hus av forskjellige merker og typer? Det var det en deltaker på dette forumet her som påsto at han hadde! Det er veldig lett å bli grepet av utstyrsmanien, lens-lust, eller hva man nå kaller det... Men om man da er en hobbyfotograf eller fotoutstyrsamler blir vel et definisjonsspørsmål. En god regel, som jeg sliter litt med å følge selv, er å ikke kjøpe noe før man har bruk for det. Han fra dpreview (regner med at det var en han..) var ihvertfall fornuftig nok til å ha et par kompakter også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå