Sammy1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Noen som har et script som blokkerer deler av ei webside? Noen reklamebannere jeg helst hadde sett at ikke ble lastet når siden vises på mitt domene. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Noen som har et script som blokkerer deler av ei webside? Noen reklamebannere jeg helst hadde sett at ikke ble lastet når siden vises på mitt domene. 5762844[/snapback] om det er ditt domene så er det ikke værre en å si opp avtalen(e) du har med å vise reklame.. Om det derimot ikke er ditt domene, så regner jeg med at du iht. avtalene er pliktig til å vise reklamen?? Grunnet til dette svaret, er at jeg ikke aner om det finnes noen filtreringsmuligheter... Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hvis du som besøker av en webside ikke ønsker all reklamen der kan du hverfall bruke Firefox med Adblock, den filtrerer bort en god del av reklamen hverfall. Edit: Skrivefeil. Endret 16. mars 2006 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Så lenge en side skal vises på mitt domene (innfelt), må vel jeg være den rette til å avgjøre hva som skal vises?? Jeg har ikke noen avtale om å vise reklame på mitt domene. Jeg har url'en til banneren jeg ønsker å blokkere, men mangler et script som hjelper meg. Banneren gjør nemlig at siden jeg ønsker å vise blir fysisk for stor. Dessuten er reklame noe herk Lenke til kommentar
backup Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du kan jo prøve å generere websida on-the-fly ved hjelp av javascript, dvs på klientmaskina. Kopier det nedenfor og lagre det på serveren som for eksempel test.htm. Se så om du får den uønskede reklamen på det som viser seg i browseren din. Merk at javascript må være aktivert på klientmaskina. <html> <head> <script language="JavaScript"> <!-- hide function mittVindu() { minSide= open("", "_top", "width=500,height=400,status=yes,toolbar=yes,menubar=yes, location=yes,directories=yes"); minSide.document.open(); // Lag Websiden her minSide.document.write("<html><head><title>Test"); minSide.document.write("</title></head><body>"); minSide.document.write("<center><font size=+3>"); minSide.document.write("Denne side er laget ved hjelp av javascript! "); minSide.document.write("</font></center>"); minSide.document.write("</body></html>"); minSide.document.close(); } // --> </script> </head> <body onload="mittVindu()"> <h1>Heisan, dette er siden med uønsket reklame etc. </h1> </body> </html> Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Hey! takk for det, skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå