dellorto2 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kjøpte emg et ATI Powercolor X800GT kort.. Er egentlig fornøyd med dette kortet til mitt bruk, men har lyst til å klokke litt! Er det noen som kan forklare meg hvordan? har prøvd med ati-tools, men det gir INGEN effekt i f.eks 3dmark03 Noen som har opplevd det samme, eller bare er villige til å komme med forslag? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har du det nyeste ATi Tool? Hvor langt klokket du med det? Prøv heller 3Dmark05 det er mindre CPU begrenset. Lenke til kommentar
dellorto2 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Har du det nyeste ATi Tool? Hvor langt klokket du med det? Prøv heller 3Dmark05 det er mindre CPU begrenset. 5763363[/snapback] Har den nyeste ver. av ati tools ja, men merker ingen forskjell i noen av 3dmark testene når jeg klokker med det! har prøvd flere rogrammer i løpet av dagen, men ingen virker som de "klokker" i det heletatt. Kan kortet være låst for klokking? prøvde 05 også, å det var ingen forskjll der heller! merkelig! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå