Gå til innhold

Norges dårligste service?


Stem på Norges dårligste servicebedrift  

212 stemmer

  1. 1. Stem på Norges dårligste servicebedrift

    • Telenor
      33
    • Nextgentel
      60
    • UPC
      8
    • Tele2
      3
    • Bluecom
      5
    • Canal Digital
      7
    • NRK
      8
    • TV2
      0
    • SAS Braathens
      10
    • Norwegian
      1
    • NSB
      4
    • DNB Nor
      2
    • Posten
      17
    • Lånekassen
      6
    • Skatteetaten
      8
    • Elkjøp
      33
    • Expert
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor har da langt fra god service, hva for en VIP-kunde er du? Når det kommer til leveringstider ol så er det jo pilråtne. Vet ikke hvor mange historier jeg har hørt om folk som har bestilt og blitt lovet ADSL som har måttet vente i syv lange og syv breie. At du nevner Posten kan jeg heller ikke skjønne. Jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse med de. En pakke kommer lynraskt frem uansett når du bestiller. Ikke er det så ille dyrt heller IMO.

Lenke til kommentar

Vil påstå at telenor har langt bedre service enn alle sine konkurrenter. prøv å få noe fornuftig ut av tele2s kundebehandlere feks. med telenor vet du at du får hjelp om du har et problem. de har tradisjonelt vært en del dyrere enn sine konkurrenter, men de nye fri-abonnementene har en ganske fornugtig pris.

Lenke til kommentar

Aldri hatt et problem med Posten selv, skjønner ikke hva folk har imot de. Etter at Posten startet de helt enorme effektiviseringene for noen år tilbake er de blitt knall!

 

SAS burde nok vært høyere oppe, men selv unngår jeg heller bare å fly. Telenor syns jeg har en OK service, men fortjener nok en høy plassering. Elkjøp har jeg ingen formening om. Selv stemte jeg NGT. Ventetiden er så latterlig at de fortjener top3 iallefall.

Lenke til kommentar
Telenor har da langt fra god service, hva for en VIP-kunde er du? Når det kommer til leveringstider ol så er det jo pilråtne. Vet ikke hvor mange historier jeg har hørt om folk som har bestilt og blitt lovet ADSL som har måttet vente i syv lange og syv breie. At du nevner Posten kan jeg heller ikke skjønne. Jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse med de. En pakke kommer lynraskt frem uansett når du bestiller. Ikke er det så ille dyrt heller IMO.

5763001[/snapback]

 

 

Telenor har meget god service, alle de gangene jeg har vært i kontakt med de. Og fatkisk de fleste jeg kjenner også. Og om vi f.eks. ser på ADSL produktet. Hvilke bedrifter er det som ikke har overholdt noe de ikke kan holde her? Her er ihvertfall ikke Telenor alene, men de fleste ligger nok ganske likt her..

 

Eneste jeg har imot posten, må være "Hjem på døren"-pakkene deres, som ikke blir levert på døren, men blir levert en lapp, som sier at jeg ikke var hjemme (Skjedd flere ganger... og jeg har vært hjemme..) og at de ikke helt klarer å sende pakkene mine riktigt til tider.. Prisene kunne selvfølgelig vært lavere, men ikke noe jeg klager så mye over..

 

NGT topper derimot min liste. Alle de gangene jeg har vært i kontakt med de, har jeg måttet vente. Og vente. Og veeente. Og ikke har de klart å hjelpe meg alle ganger heller (i forhold til telenor). Gode priser har de, men service?! :no:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte at servicen til Telenor skal være så dårlig. Jeg har alltid får god service når jeg har ringt og stort sett bare truffet hyggelige folk.

 

Sist jeg var i kontakt med dem var når jeg fikk tilbud om IP telefon. Hadde litt problemer med den til å begynne med. Det viste seg att modemet og ruteren jeg brukte ikke gikk sammen med adapter til IP telefon. Så jeg fikk tilsendt nytt modem som jeg egenlig skulle betale for men slapp, fikk også adapter til IP telefonen og en måned gratis internett som plaster på såret.

 

Kan da ikke bli stort bedre enn det vel. :thumbup:

Lenke til kommentar

Personlig kan jeg vel si det sånn at jeg har hatt problemer med de fleste på listen.

 

Utenom (hold dere fast) Nextgentel. Jeg har til og med vært kunde der i over 2 år.

Jeg hadde til og 8Mbit linje i et halvt år istedenfor den 1200Kbit linjen jeg skulle ha :!:

 

Men slik er det vel med de fleste av disse firmaene, det finnes solskinnshistorier og ikke fullt så solskinnshistorier. Men uansett så virker det som om det er Telenor og NGT som stikker av med seieren.

 

Jeg synes også det er rart at f.eks NGT som har sagt de har kjempefokus på kundeservice for tiden og har økt kapasiteten noe enormt. Men jeg observerer at folk fremdeles klager over at de blir sittende i telefonkø i opp til en halvtime :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...