Janfrode84 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Heisann.. Jeg har nettopp koblet til en ekstra skjerm på maskina mi. Begge har bilde og funker toppers i Windows. Men når jeg foreks. skal spille World of Warcraft, så funker det ikke slik som jeg håpte det kanskje ville gjøre. Det ser ut til at jeg blir "låst" til hovedskjermen Skjermkort: ATI Radeon 9800 Pro Skjerm #1: Eizo 21" CRT Skjerm #2: LG 19" LCD Vet dere om et program eller noe slikt som gjør at jeg kan ha windows på den ene skjermen og fortsatt kan spille foreks. World of Warcraft, uten å måtte bruke Alt+tab ? Mvh Jan Frode Lenke til kommentar
Boye Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ja, du kjører WoW i vindu maximized på primærskjerm. Noe andre løsninger spør du kanskje? Good Luck Endret 16. mars 2006 av Boye Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vet dere om et program eller noe slikt som gjør at jeg kan ha windows på den ene skjermen og fortsatt kan spille foreks. World of Warcraft, uten å måtte bruke Alt+tab ? Mvh Jan Frode 5762812[/snapback] Dette er svært vanlig oppførsel for mange spill. Noen unntak finnes, mener en del MS spill er slik at man kan føre musa over på den andre skjermen mens man spiller. Du skal være glad at det ikke skjer, er et helvete når du ve et uhell plutselig klikker utenfor spillet og det forsvinner i "bakgrunnen". Og alt-tab eller klikk på oppgavelinja trengs for å få spillet opp igjen. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 jeg har også lett etter slik funksjonalitet. Rart at ikke windows kan ha 2 muspekere samtidig f.eks. Du kan jo kjøre flere programmer samtidig men hvorfor går det ikke å ha 2 aktive samtidig f.eks... Hadde man hatt 2 mus og tastatur burde det vært slik at man kunne bruke begge samtidig med hver sin muspeker og programfokus. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du kan huke av "Windowed mode" og Maximere vinduet. Vet det høres rart ut, men det gjør jeg. Ser på film på den andre skjermen mens jeg raider osv på den ene. Funker som bare det! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Jeg gjør det samme, men på en skjerm (ws). Får du lyd på både film og spill (evt. hvordan)? Endret 17. mars 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) ................................................ Endret 17. mars 2006 av Dhack Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg gjør det samme, men på en skjerm (ws). Får du lyd på både film og spill (evt. hvordan)? 5767161[/snapback] Jada, jeg får lyd fra begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå