Hiber Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg fikk for en liten stund siden mitt nye MSI K8N Diamond kortet i posten. Jeg satte i alle mine komponenter og slike ting, når jeg hadde lagt inn Win XP og så begynte å instalere noen spill gikk også alt greit, men det var da jeg skulle spille jeg så jeg hadde problemer, etter en liten stund inne i spillet eller med en gang (varierte litt) fikk jeg blå skjerm eller pc'en bare låste seg Jeg regnet med at det var RAM'en som tullet og prøvde fram å tilbake og tok MEMtest og andre slike tester de viste ingen feil.. Jeg kjøpte OCZ platinum edition 2x512Mb 2x2x2x5 ram samtidig med det nye hovedkortet derfor tenkte jeg at det bare var nødt til å være noe gale med RAM'en, så jeg sendte den tilbake og de testet den, de fant heller ikke noen feil med RAM'en, men de sa at jeg burde kansje skru opp volten litt i BIOS, det er her jeg støter på mitt lille problem... Når jeg starter opp pc'en og trykker "del" så kommer jeg ikke inn i BIOS..... PC'en vil bare ikke gå videre, jeg står fast med en hvit linje som blinker oppe i venstre hjørne på en helt svart skjerm Det jeg lurte på om BIOS'en kansje var låst eller noe sånn?? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ser du skriver "Del", har du prøvd "Delete" knappen? har vært borti noen hovedkort som "krever" at du trykker delete Om det ikke virker, prøv et PS/2 tastatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå