josteinaj Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 jeg har tabba meg ganske ut og har latt maskinen min stå på med vannkjøling i flere timer uten å ha slått på pumpa. Jeg regner med at prosessoren ble alt for varm på denne tida. Jeg la et termometer inntil kjøleblokka og kom til 55 grader celsius. Når jeg nå slår på maskinen så kommer en "Factory Burn-in" melding, som betyr at skjermen ikke får noe signaler eller noe (jeg får beskjeden selv om skjermen ikke er kobla til). Dvs. jeg får ikke maskinen til å starte skikkelig. Jeg har prøvd å koble fra alt utenom det nødvendige, og jeg har også prøvd å ta ut det lille batteriet som sitter på hovedkortet i noen sekunder. Har jeg brent prosessoren min? Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 ingen som vet hvordan en brent prosessor oppfører seg? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Den oppfører seg akkurat sånn som din.... Med andre ord DEN ER DØD! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Tror nok at den er død. Er typisk slike symtponer. Du kan eventuelt teste den i en annen maskin. Lenke til kommentar
dale Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 AMD? Intel? :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hehe vedder på AMD der ja :smile: åja, glemte å svare på topic, varme (eller for mye strøm da) for høy fsb (de kan ryke på det og) og sveise utstyr(under kategorien "hendige" uhell) kan ødelegge en CPU ed: svar på topic _________________ Søker datarelatert jobb! [email protected] Min lille tumleplass PCene mine (specs) [ Denne Melding var redigert av: PIIIpower på 2002-09-24 08:53 ] Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 da er det fikset. dro ned i byen på komplett data hvor jeg kjøpte den og fikk byttet på stedet! jeg betalte mellomlegget og fikk en litt bedre en tilogmed. nå har jeg xp2000 istedenfor xp1800 :smile: det er bra å ødelegge ting... Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det der var vel strengt tatt ikke en garantifeil da... Men men, lenge leve de frekke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå