Datasmurf Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Som emnetittelen tilsier, leter jeg etter soundtracket til den (i min mening) j*vlig bra filmen "Schpaaa". Jeg har søkt litt rundt på nettet og spurt i lokale platesjapper, men da ingen har det, begynner jeg å bli litt trist og oppgitt, og lurte da på om noen av dere trauste og flinke og vennlige forumbrukere kunne hjulpet meg litt med problemet mitt. Så, vet noen av dere hvor jeg kan få kjøpt (nytt eller brukt) eller fått tak i på andre måter, soundtracket til "Schpaaa" ? Mvh, Sjur Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lene Marlin - Unforgivable Sinner? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Den der var lei. 1. Top rock (Hawk, Karma) 2. I've got five on it (Garrick Husband) 3. Retreat wicked man (Jon Carter, G. Smith) 4. Satan's little helper (Kåre and the Cavemen) 5. Get it on (Turbonegro) 6. Indian Vibes (Volker, Kriegel) 7. Woke up this morning (Love, love, love and the doctor) 8. Slid (Fluke) 9. My kingdom (Brian Dougans, Garry Cobain) 10. Yes, it's fucking political (Skin) 11. Takin' ova pt. II (Tommy Tee) 12. Get off my back (Deepika) 13. Need you (Noora) 14. Dizzy moon (Transister) 15. Unforgivable sinner (Lene Marlin) 16. All you good people (Danny McNamara, Richard McNamara) 17. Kitten moon (Fluke) Satt sammen av Jan Tørresen og Carmela Teraranta Virgin: 7243 846878 23 Eneste stedet jeg har funnet den er i nasjonalbiblioteket i Oslo! Men med cd-nummeret kan du stikke innom en hvilken som helst platebutikk og få de til å bestille den for deg. Evt. med full låtliste kan du jo finne ting på andre måter... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Er du sikker på at filmmusikken er gitt ut på cd? Tviler i grunn litt på det, er vel svært sjelden dette gjøres med norske filmer. Oj, den fantes vist allikevel Endret 16. mars 2006 av cremaster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Den der var lei. 1. Top rock (Hawk, Karma) 2. I've got five on it (Garrick Husband) 3. Retreat wicked man (Jon Carter, G. Smith) 4. Satan's little helper (Kåre and the Cavemen) 5. Get it on (Turbonegro) 6. Indian Vibes (Volker, Kriegel) 7. Woke up this morning (Love, love, love and the doctor) 8. Slid (Fluke) 9. My kingdom (Brian Dougans, Garry Cobain) 10. Yes, it's fucking political (Skin) 11. Takin' ova pt. II (Tommy Tee) 12. Get off my back (Deepika) 13. Need you (Noora) 14. Dizzy moon (Transister) 15. Unforgivable sinner (Lene Marlin) 16. All you good people (Danny McNamara, Richard McNamara) 17. Kitten moon (Fluke) Satt sammen av Jan Tørresen og Carmela Teraranta Virgin: 7243 846878 23 Eneste stedet jeg har funnet den er i nasjonalbiblioteket i Oslo! Men med cd-nummeret kan du stikke innom en hvilken som helst platebutikk og få de til å bestille den for deg. Evt. med full låtliste kan du jo finne ting på andre måter... 5762766[/snapback] takk Den der skal bestilles så snart jeg kommer meg hjem og får dratt i ei platesjappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå