Gå til innhold

Ny mobil, i DAG! Men har ikke peiling på hvilken!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg mistet min forrige mobil (SE K700) i midten av januar, og har slitt meg gjennom to harde måneder med en Nokia 5140 (ikke 5140i).. Egentlig har jeg ventet på Nokia 6280 fordi den har 3g, dermed har jeg ikke en utdatert mobil etter sommern;)

Har fått en rabatt av telenor (300kr) hvis jeg kjøper mobilen innen denne uken.. Nokia 6280 har ikke kommet ennå, og jeg er mildt sagt lei av å vente.. tipper det blir en ny mob idag :)

Men hvilken? Har jo litt lyst til å vente på K800i, men den kommer sikkert "alle" til å kjøpe (i likhet med K750i), men nå orker jeg ikke mer Nokia 5140!

Noen som har noen ideer? Helst 3G (eller hva synes dere egentlig om det? Kommer jeg til å trenge 3G fremover?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om du trenger 3G helt, har du noen venner eller kjente som har det? Det er kansje kult å ha i et par uker før det går tilbake til vanlig ringing eller sms/MMS.

Sats helelr på en telefon med god/stor skjerm, god lagreingskapasitet støtte for MP3 og bluetooth etc.... og et godt kamera, men her trenger du heller ikke så utrolig mange MP.

Hva med en windowsbasert telefon?

Lenke til kommentar

Pga sinnsyk usikkerhet :blush::p ble det ikke noe av kjøpet idag..

Men så på noen mobs, Nokia 6270 (men tenker meg heller ut 6280 hvis den kommer SNART!) eller Samsung Z500..

Z500 virker kjekk egentlig, liten og nett og lett å ha med å gjøre

Lenke til kommentar

Helt klart. SonyEricsson telefonen er helt klart bedre. Iallefall på batterikappasitet. (Vanskelig ord :p). Skjønner ikke helt hva som er så stas med å sende med 2 batterier med telefonen som Samsung gjør på noen nye telefoner. Er jo helt bak mål for du må jo uannsett ha batteriet i telefonen når du skal lade telefonen :p. For en tankegang sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Skulle jeg bestilt telefon idag, ville det vært N70, rett å slett fordi du har alt på den.

Det du mangler kan du enten lage selv eller laste ned.

Men som sagt, velg telefon etter funksjoner du trenger.

Bruker du Guiden her på siden er det relativt fort gjort å finne telefoner i din klasse ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...