Gå til innhold

Another day, another design.. (Feedback)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er heller ikke vant til at ordet cirka blir brukt i engelsk, men det er vel kanskje bare meg som ville skrevet "about" i steden for.

Ellers må jeg si meg enig i kritkken mot banneren, når jeg ser at bildet blir lastet ned, da er det for stort.(Sitter på 8mbit ADSL).

Meny kan du forsåvidt lage, bare at den må peke til spesifike punkter nedover på siden.

Altså at den peker til forskjellige avsnitt f.eks.

Ellers sliter jeg litt med å godta mørke sider, da det for meg virker unaturlig å måtte "fokusere" på å lese, da det på en lys side vil gå helt naturlig og få med seg poenget.

Men for all del, det går fint ann å lage mørke sider som er lette å lese, men tror en skal være rimelig sikker på fargebruken da.

Lenke til kommentar

Takk for svar kpolberg.

Klarte å lage bildet på 99.2kb, noe som burde være greit, eller?

Personlig så har jeg alltid likt mørke sider, syntes lyse sider skal holde seg til blogger og nyheter, da de gjerne blir litt mer "profesjonelle" automatisk.

Dette er mer en konsept side, hvor jeg utdyper meg litt i mine egne følelser, dermed så følger jeg mer meg selv enn hva som er standarden i web design.

Så da spør vel dere kanskje hvorfor i det hele tatt be om kritikk?

Jo det er fordi andre øyne ser ting jeg ikke ser, kanskje jeg kan beholde det basiske men skifte noe, slik at jeg selv liker det bedre og.

Man kan alltid forbedre noe i nesten all type kunst, og dermed så poster jeg her..

</rant>

Lenke til kommentar

Farger: jeg liker heller ikke svarte sider, og spesielt ikke svarte sider med kun tekst ( og et bilde ) men når du først skal ha en svart side, er det veldig viktig at teksten blir godt leselig. Jeg synes du kunne uthevet kontrasten din i linken når du først skal ha en annen farge på den.

Typografi: Siden det ikke finnes så veldig mye tekst, så er det ikke så mye å si på den, men fargen på teksten er viktig for lesbarheten, og slik den er nå, scorer den ikke veldig høyt. Er det bare meg eller har du to forskjellige fonter og størrelser på de to "mindre" overskriftene?

Layout/Design: Slik den er nå, kan den nesten ikke kalles et design. Du burde ramme inn teksten på en eller annen måte, og som nevnt tidligere, kan du ha en meny som linker til avsnitt lengre ned på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...