Gå til innhold

Hjelp til ny barebone.

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å oppgradere PC og har funnet ut at jeg må kjøpe nytt det aller meste. Jeg har et mål om å skaffe meg en PC som er liten, stille og kraftig. Har sett litt rundt på forum og ellers og kunne tenke meg å gå for et AMD system, nærmere bestemt socket 939 og kanskje en prosessor av typen 3700+.

PC'en skal brukes til litt forskjellig. Spill, kontorarbeid og film/musikk. Trenger ikke være det råeste av spillytelse, men gjerne slik at jeg kan kjøre de fleste spill på flotte oppløsninger uten å nødvendigvis være max. Den skal stå i en stue så lydnivået må gjerne være så lavt som overhode mulig. Den PCen jeg har nå høres ut som en støvsuger og det blir ganske slitsomt ettersom den står på en god del.

Har dere noen forslag til en PC som kan tilfredsstille mine krav? regner med at pris blir rundt 6000-7500 med en liten slingring hvis det skulle knipe. Jeg har en WD IDE HD på 200GB som jeg vurderer å putte i et evt nytt system i tillegg til en DVD brenner. Det det hovedsaklig er snakk om er kabinett(inkl hovedkort med lyd og nettverk ++), prosessor, skjermkort, minne og evt harddisk.

Takker for alle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...