Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skiver og klosser til Toyota Corolla 1998

moray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er lønnsomt å kjøpe det hos mekonomen.no, men skivene foran koster 642,- for stykket og du bør bytte klosser framme i samme slengen og klossene koster 458,-. Så total summen for kun deler fra mekonomen.no nlir da; 642,-x2+458,-x2=2200,- Kanskje du burde kjøpe et monteringssett også og da blir det 225,-x2=450,- pluss 2200,- =2650,-

Endret av otis
Lenke til kommentar

Oj, såpass..

Og min erfaring med mekonomen er at de stort sett er konkurransedyktige på pris.

Ser ut som det kan bli en dyrere affære enn jeg regnet med, dette. (Les: nudelsuppe)

Sist jeg skiftet skiver og klosser mener jeg det kom på 298,- pr skive og 179,- for klossene.

Finnes det noe på Biltema, (fant ikke så mye til Toyota der har litt gammel katalog) eller andre som er billigere?

Lenke til kommentar

Biltema har visstnok klosser til 179,- og skiver til 279,- som blir da totalt sett 179+279+279=737,- for skiver og klosser, men det innheolder ikke monteringssett som du burde kanskje bytte.Jeg hadde ikke kjøpt klosser ifra Biltema, da det er mange som påstår at de er relativit dårlig kvalitet på klosser fra Biltema. Jeg har ikke testet dette selv.

Jeg regnet feil på mitt forrige prisoversalg fra mekonomen.no

Den riktige summen er: 2203,-

Lenke til kommentar

Har fått tak i deler nå, fra en kompis. Fått vite at det kommer til å bli "noe over tusenlappen".

Det er fra samme grossist som mekonomen bruker, så jeg regner med at det er de samme delene.

Men takk for svar, Otis!

(Jeg har handler bremsedeler på biltema før, og har ikke hatt noe å utsette på de. Kanskje ikke jeg er så kresen. Selv om jeg har den opppfatning (og erfaring) at hvis et produkt har mulighet til å være dårlig så er det det på Biltema. Av en eller annen grunn så har jeg litt tro på bildelene deres. Kan jo ha noe med de lave prisene og gjøre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...