RBW Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Creative har lansert en MP3-spiller med en egenskap som kan vise seg å bli svært irriterende for alle andre enn brukeren av den. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Pen form på den og fin størrelse. Etter å ha målt litt så ser jeg at størrelsen er ganske nøyaktig like stor som en lighter av den brede typen. Supert for svært lange turer i fjellet, over grønnland og slikt at man kan bytte ut batteriene med vanlige AAA-batterier. Litt høy pris, men ikke for høy. Endret 16. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Genialt konsept for de med sangstemme, men jeg for min del kommer ikke til å ule til MP3-spilleren. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette er vel ikke nytt? Iaudio X5 har denne funksjonen, det finnes sikkert andre spillere ogsaa.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Pen form på den og fin størrelse. Etter å ha målt litt så ser jeg at størrelsen er ganske nøyaktig like stor som en lighter av den brede typen. Supert for svært lange turer i fjellet, over grønnland og slikt at man kan bytte ut batteriene med vanlige AAA-batterier. Litt høy pris, men ikke for høy. 5762147[/snapback] Håper de fleste som synger med denne spillere faktisk er på Grønland og da mener jeg ikke i Oslo. Ellers så skulle den jo vært vanntett siden størsteparten av norske folk synger i dusjen...men det er vel greiere å bruke tiden på en vask i stedet for å lese på skjemen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Man må jo ikke bruke karaokefunksjonen. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Min mp3 spiller som følgte med medlemskapet i cappelens bokklubb har også karaoke funksjon, så ser ikke ut som om dette er noe helt nytt nei. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg synes det virker som om dette var vinneren i en "la oss finne på et mest mulig irriterende produkt"-konkurranse. Det går jo snart ikke an å bevege seg på offentlige steder på grunn av alle fjortisene med "musikk" på full guffe på porta-proene sine. Nå begynner de vel å synge til også. Jeg tror snart jeg flytter til en øde øy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå