Gå til innhold

Syng med MP3-spilleren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen form på den og fin størrelse. Etter å ha målt litt så ser jeg at størrelsen er ganske nøyaktig like stor som en lighter av den brede typen. Supert for svært lange turer i fjellet, over grønnland og slikt at man kan bytte ut batteriene med vanlige AAA-batterier. Litt høy pris, men ikke for høy.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Pen form på den og fin størrelse. Etter å ha målt litt så ser jeg at størrelsen er ganske nøyaktig like stor som en lighter av den brede typen. Supert for svært lange turer i fjellet, over grønnland og slikt at man kan bytte ut batteriene med vanlige AAA-batterier. Litt høy pris, men ikke for høy.

5762147[/snapback]

Håper de fleste som synger med denne spillere faktisk er på Grønland :cool: og da mener jeg ikke i Oslo.

Ellers så skulle den jo vært vanntett siden størsteparten av norske folk synger i dusjen...men det er vel greiere å bruke tiden på en vask i stedet for å lese på skjemen..

Lenke til kommentar

Jeg synes det virker som om dette var vinneren i en "la oss finne på et mest mulig irriterende produkt"-konkurranse. Det går jo snart ikke an å bevege seg på offentlige steder på grunn av alle fjortisene med "musikk" på full guffe på porta-proene sine. Nå begynner de vel å synge til også. Jeg tror snart jeg flytter til en øde øy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...