Magnusha Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Hei! Jeg har et Chieftec kabinett som jeg vurderer å selge. Men når jeg først skulle selge kabinettet så tenkte jeg at jeg kunne selge med vannkjølings settet mitt. Så lurer jeg hva jeg kan få for et Chieftec Big Tower m/vindu og Waterchill settet. Kabinettet er ferdig moddet til vannkjøling, og det kommer til å følge med kabinett vifter. Så jeg lurte på hva jeg kunne forvente å få dette kabinettet med vannkjøling? Har ikke helt bestemt meg om jeg skal selge med den medfølgende strømforsyningen på 360W. Men den er kanskje ikke vært så mye uansett:p Det kommet til å følge med 5 80mm vifter DETTE ER IKKE EN SALGS ANONNSE! Hadde vært supert om noen kom med noen forslag til pris Takker for alle svar! Endret 16. mars 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 1500 kr kanskje? Max. 2000kr. Har du noen bilder vi kan bedømme utifra? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Okei! skal se om jeg ikke kan få lagt ut noen bilder når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Her kommer noen bilder av kabinettet! Dette er foran på kabinettet. Har borret noen ekstra hull for å få nok luft til radiatoren. Dette er inne i pcen. Er litt rotete inne i pcen, men har ikke orket å rydde i den. Hva kan jeg forvente meg å få for dette? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Skal den MIST PSU-en følge med og hvilke blokker har du på vannkjølingen, og slik jeg ser det mangler den øvre frontdøren? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Den MIST PSU-en skal ikke følge med. Bildet som er tatt er tatt uten deksler. Men alle dekslene er hele og pene. Har også tatt av sidedøren på kabinettet, men denne er også fin. De blokkene jeg har på vannkjølingen er de som fulgte med settet jeg linket til i første post. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Når jeg så det så ville jeg ikke kjøpt kabinettet. Ca. 1000-1300kr. Max 1500, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå