allyse Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kjøpte Rumble FX for et år tids siden. Nå funker ikke den ene høyttalen/øret og "bass" funksjonen funker ikke. Har hørt mange har hatt dette problemet, og jeg lurer på hvordan jeg kan fikse dette. Er litt sur da jeg ikke finner kviteringen fra StartIT :sad: Da hadde det ikke vert et problem. Noen som har noen tips? Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 du trenger ikke kvittering når kjøpet er gjort på webshop. alle salg er registrert på navn, og alle salg blir lagret i 10 år, så det er bare å reklamere. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 22:40, skrev inz@ne:du trenger ikke kvittering når kjøpet er gjort på webshop. alle salg er registrert på navn, og alle salg blir lagret i 10 år, så det er bare å reklamere. Kjøpte den i butikken dessverre Aleks Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Du kan få en kopi av min kvittering :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: allyse skrev (2002-09-23 22:49):Kjøpte den i butikken dessverre Du kan prøve i butikken, Har opplevd et par ganger at de hadde navnet mitt lagret på dataen i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå