EmmJay Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 EU blander seg inn i den pågående krigen. For oss som har vært på slagmarken en stund, betyr dette nytt materiell og nye områder. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Utrolig godt skrevet omtale. Likte også karakterene, her kommer alt rett fra hjertet, ikke fra hjernen To herlige beist med et belteverk som skriker om å få bli voldtatt over slettene på Operation Smoke Screen.Utrolig god kommentar, lo godt når jeg så den. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Må bare si at de første to bildene der var skikkelig bra. Tok du dem selv? Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Glimrende skrevet anmeldelse! Ikke for lang, og med mye sjel i hele artikkelen Godt og se at man kan blande sterke følelser og humor inn i spillanmeldelser uten at det blir usaklig og Fanboy-aktig Bra! Nå fikk jeg lyst å spille BF2 ja. Synd jeg ikke er hjemme fra jobb enda.. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ble det noen grafikk endringer med Euro Force?? Og hvordan er minnebruken i forhold til SF og standar BF2?? Lenke til kommentar
Blackhawkaaj Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Savner en konklusjon som sier noe om det er verd å bruke penger på å laste ned Euro Force..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg