Gå til innhold

Sykt skjermkort eller Middels med bra skjerm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville selv ha gått for en 7800GT og LCD-skjerm. For med LCD-skjerm, så tipper jeg det blir en 19" ? Og de aller fleste i den kategorien kjører jo på 1280x1024. Og på den oppløsningen vil ett 7800GT dra de fleste spill glatt.

Eller ett X1900XTX nu, og en fetaskjerm senere ? :p

Lenke til kommentar
Blir nok en 17". Men jeg har værken tolmodighet eller penger siden, det skal skje nå :p

5761949[/snapback]

Eg kan veldig sterkt anbefale 930BF skjermen som netshop har til salg på 2900 eller noke slikt. Samsung =)

kjøpte min i Januar. og XC Cube EZ482, en X2 4200 og et 7800GT. alt går konge =)

Lenke til kommentar
Tror jeg har bestemt meg nå.

Hva hadde du sagt til Amd Athlon x2 4200+, gforce 7800GT 512 (har ikke tolmodighet til å vente på 7900gt kommer inn på lager), og 3gigabyte ram. to 1000mb brikker og to 500?

5762171[/snapback]

Kommer til å angre på at du ikke gidder vente tror jeg, selv om du får bra ytelse med 7800GT og. Uansett er det vel ikke så mange dagene til det kommer inn.. Hvor ble det av LCD skjermen oppi alt dette her?

Er vel ikke noe kult med så bra komponenter når en sitter på en RÅTTEN skjerm som ikke takler noenting av oppløsning!! Tenk deg grundig om før du kjøper a, så du ikke angrer på valgene du tar!

EDIT:

Kan du ikke skrive hvor mye penger du har på oppgradering og hva du skulle hatt for det?

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...