abene Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kritiske sikkerhetshull i Flash-spilleren Det er oppdaget flere kritiske sikkerhetshull i multimediaspilleren Flash Player. Brukere trenger kun å surfe på bestemte nettsider eller få vedlegg få e-post for å PCen skal infiseres av malware. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette virker ganske skummelt, siden mange besøker useriøse sider for å spille flash-spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Ugh, jeg begynner å bli lei av at simple multimedia-applikasjoner skal ha systemkritiske hull, det er rett og slett for sløvt, jeg har lite øsnke om å oppdatere alt jeg har av programmer hele tiden. AtW Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lurer på hvorfor dette skjer hele tiden? Er det ingen i hele verden som kan lage en appøikasjon som er god nok? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Takk for dere sa ifra Nå er jeg "up to date"! Ps: Kanskje si ifra at man må lukke alle programmer som kan bruke flash under installasjonen, lsik som IE og Fx måtte lukkes her... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lurer på hvorfor dette skjer hele tiden? Er det ingen i hele verden som kan lage en appøikasjon som er god nok? 5764720[/snapback] Det finnes vel endel multimedia-applikasjoner uten kritiske hull, eneste jeg kan huske som har hatt det (av de jeg kjenner) på stående fot er de to mest uduglige av alle quicktime, og flash. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå