sandra Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei! Snusar litt på IP telefoni, og i den forbindelse treng eg litt hjelp på om det faktisk let seg innmontere i mitt noko spesielle nettverk, som eg delar med syster mi.(nabohuset) Adsl-modem (speedtouch) og Sparklan router er montera i nabohuset. Har trekt kabel frå eine lan-porten på Sparklan router, til Cisco bridge som ligg på hennars garageloft. Denne er påmontera ekstern antenne som pekar mot mitt hus. (fri sikt 250m). På mitt hus har eg montera opp tilsvarande antenne og Cisco bridge. Frå denne har eg trekt kabel til wan porten på ein Linksys router (BEFW11S4). Har så kobla min pc i eine lan porten, og brukar av og til ein laptop som har trådlaust kort. Dette oppsettet fungerar stort sett bra, bortsett frå at av og til så ”låser”linksys routeren seg. Eg må då slå av straumen til denne i ca 10 sek. Så fungerar det igjen. Eg har lese at det kan vera noko trøbbel med to routerar etter kvarandre, så eg har slege av DHCP i Linksys routeren Har også lese at mange har hatt trøbbel med firmwaren i Linksys routeren. Dersom nokon har gode råd om korleis eg bør konfigurere dette oppsettet for optimal og stabil ytelse vert eg veldig glad. Når det gjeld IP telefon adapteret som eg har lura litt på, sjå skal vel det pluggast inn i den eine lan-porten på Linksys routeren om eg ikkje tek heilt feil. Det eg lurar på er om det vert vanskar med telefonien når det går gjennom så mange punkt.(Frå adsl modem via router, så trådlaust med Ciscobridgene og deretter inn på Linksys routeren) Håpar nokon har gode råd Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 vi hadde det samme problemet når vi gikk over til ip telefoni. mitt forslag er og bytte modemet inn med et annet Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 en del av de nye iptlf-adaptere skal kobles direkte på etter modemet, og fra adapteret videre til det øvrige utstyret, dette slik at adapteret skal være første-pri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå