Gå til innhold

Nokia 6280..Themes, spill og programmer.

Anbefalte innlegg

har fått meg en 6280, og vært å funnet pogrammer som passer til denne tlf. men jeg får op feilmeldinger når jeg skal gå online med f eks chatte pogrammene ultraimpro og emsn.

establishing network connection failed 1. use internet connection over gprs instead of wap and mms connection. 2. make sure youre gprs 3g connection is active error code 3

kan noen hjelpe meg her? med teskje? lage en liten punkt for punnkt hvordan jeg fisker dette?

tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Last de ned

2. Legg de inn på mobilen (samma hvor)

3. Skift tema på mobilen

-Jar

6140582[/snapback]

Ja, men når man laster ned temane så ligger de i en zip-mappe... Men i zip-mappen ligge det ikke bare en fil, som skulle være temane... det ligge mange filer, bilder og slikt. Må jeg bruke et program for å "smelte" sammen disse filene å få dem som en tema-fil?

6360114[/snapback]

ja, nokia theme editor

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
har fått meg en 6280, og vært å funnet pogrammer som passer til denne tlf. men jeg får op  feilmeldinger når jeg skal gå online med f eks chatte pogrammene ultraimpro og emsn.

establishing network connection failed 1. use internet connection over gprs instead of wap and mms connection. 2. make sure youre gprs 3g connection is active error code 3

kan noen hjelpe meg her? med teskje? lage en liten punkt for punnkt hvordan jeg fisker dette?

tusen takk  :)

6373751[/snapback]

hadde samme problemet med emsn og opera, men de virket etter jeg aktiverte foretrukket tilgangspunkt.

innstillinger-konfigurering-sjekk at oppsettet er aktivert som foretrukket tilgangspunkt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Fin og gammel topic dette, men bruker den allikevel.

Har lastet ned noen teamer, populære noen som bruker svart bakgrunn osv. Alt er svart, men ellers standar. Men på alle disse, 3 stk, så blir skjermen på en måte svart i et halvt sekund når man lukker eller åpner mobilen. Altså skyver dekselet opp eller ned..

Fryktelig irriterende, og jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Er ikke noe sånn med de vanlige temaene.

Noen som har opplevd dette? Vet om noen løsninger? Vil så gjerne ha et svart tema..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...