Dreambox Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 har fått meg en 6280, og vært å funnet pogrammer som passer til denne tlf. men jeg får op feilmeldinger når jeg skal gå online med f eks chatte pogrammene ultraimpro og emsn. establishing network connection failed 1. use internet connection over gprs instead of wap and mms connection. 2. make sure youre gprs 3g connection is active error code 3 kan noen hjelpe meg her? med teskje? lage en liten punkt for punnkt hvordan jeg fisker dette? tusen takk Lenke til kommentar
Dreambox Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 har selvfølgelig lastet ned innstillinger fra leverandør av tlf:) så tlf virker til å surfe med gå online sende mms osv. er bare alle de pogrammene som ikke vil:) Lenke til kommentar
makila Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Sikkert et dumt spm. men hvordan får man menyen slik som denne: ... i stedet for denne?: Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du går i hovedmenyen og trykker på "Valg". Venstre "blå" knapp trykker du på, da kommer det noen valg Lenke til kommentar
makila Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du går i hovedmenyen og trykker på "Valg". Venstre "blå" knapp trykker du på, da kommer det noen valg 6388375[/snapback] Thx, akkurat det jeg lurte på! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 1. Last de ned2. Legg de inn på mobilen (samma hvor) 3. Skift tema på mobilen -Jar 6140582[/snapback] Ja, men når man laster ned temane så ligger de i en zip-mappe... Men i zip-mappen ligge det ikke bare en fil, som skulle være temane... det ligge mange filer, bilder og slikt. Må jeg bruke et program for å "smelte" sammen disse filene å få dem som en tema-fil? 6360114[/snapback] ja, nokia theme editor Lenke til kommentar
fischer90 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Halla hvor laster man ned spill til 6280?? gratis spill mener jeg! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Halla hvor laster man ned spill til 6280?? gratis spill mener jeg! 6628916[/snapback] zedge.net er ett alternativ... Lenke til kommentar
split Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 har fått meg en 6280, og vært å funnet pogrammer som passer til denne tlf. men jeg får op feilmeldinger når jeg skal gå online med f eks chatte pogrammene ultraimpro og emsn. establishing network connection failed 1. use internet connection over gprs instead of wap and mms connection. 2. make sure youre gprs 3g connection is active error code 3 kan noen hjelpe meg her? med teskje? lage en liten punkt for punnkt hvordan jeg fisker dette? tusen takk 6373751[/snapback] hadde samme problemet med emsn og opera, men de virket etter jeg aktiverte foretrukket tilgangspunkt. innstillinger-konfigurering-sjekk at oppsettet er aktivert som foretrukket tilgangspunkt.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Yo.. Noen som vet om en side med kule meldingslyder? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Til alle som ser etter en MSN klient til mobilen, ta å test ut QuickIM! Det funker kjempebra, knuser eMSN langt ned i ballene. Finnes det programmer som kan spille av .wmv o.l. filer? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som vet av en irc klient som funker på 6280? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) **14141414***** Endret 4. november 2006 av Nish Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) http://www.handy-stuff-planet.de/stuff/052303serie40.htm her er det themes til 6280, fungerer også på 6288 for dere som har fått kjøpt denne allerede Endret 5. november 2006 av Nish Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Fin og gammel topic dette, men bruker den allikevel. Har lastet ned noen teamer, populære noen som bruker svart bakgrunn osv. Alt er svart, men ellers standar. Men på alle disse, 3 stk, så blir skjermen på en måte svart i et halvt sekund når man lukker eller åpner mobilen. Altså skyver dekselet opp eller ned.. Fryktelig irriterende, og jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Er ikke noe sånn med de vanlige temaene. Noen som har opplevd dette? Vet om noen løsninger? Vil så gjerne ha et svart tema.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå