maedox Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hos SoundDogs finner du alt mellom himmel og jord du kan bruke som varseltoner. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) nå laster jeg ned instilinger til mobil- tv på telenor.no https://dms.telenormobil.no/telenor/wizard....Number=41498426 det går greit til punkt 10, men altså, jeg har ikke realplayer. hva er er gærent, eller hvor får jeg lasta det ned? du kan godt prøve for meg: NOKIA - 6280 - 41498426 Noe annet: går det ikke ann å bruke headsettet til å skifte sanger og pause/play (hvordan da) Endret 19. mai 2006 av mx1000 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hvordan får man disse temaene til å virke på tlf`en: http://www.handy-stuff-planet.de/stuff/052302serie40.htm Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) 1. Last de ned 2. Legg de inn på mobilen (samma hvor) 3. Skift tema på mobilen -Jar Endret 20. mai 2006 av Jarek Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1. Last de ned2. Legg de inn på mobilen (samma hvor) 3. Skift tema på mobilen -Jar 6140582[/snapback] jeg har fått det til :!: , men ikke på den måten Man må bruke det via nokia theme editor Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 nå laster jeg ned instilinger til mobil- tv på telenor.nohttps://dms.telenormobil.no/telenor/wizard....Number=41498426 det går greit til punkt 10, men altså, jeg har ikke realplayer. hva er er gærent, eller hvor får jeg lasta det ned? du kan godt prøve for meg: NOKIA - 6280 - 41498426 Noe annet: går det ikke ann å bruke headsettet til å skifte sanger og pause/play (hvordan da) 6135775[/snapback] trenger fprtsatt litt hjelp her Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Den ranat siden du linker til er ikke en sikker side. jeg bruker Mcafee site advisor i firefox og den viser siden som utrygg! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Kjapt spørsmål om 6280: Skal ha nytt wallpaper, og ser at mange nettsider/annonser ikke har listet 6280en. Finnes det noen andre nokiamodeller med samme oppløsning/skjermstørrelse som jeg kan bruke? Og vet noen om en plass man kan få blank logo som faktisk fjerner Telenor merket? Endret 22. mai 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Den ranat siden du linker til er ikke en sikker side. jeg bruker Mcafee site advisor i firefox og den viser siden som utrygg! 6145580[/snapback] bare ga til telenor.no/mobil og finn et eller annet om tjenester. Lenke til kommentar
krusk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hei Lurte på om det fantes et filmavspillingsprogram ala Smartmovie for 6280... Har forøvrig brukt denne konverteren til å konvertere film til 3GP, som gir et veldig godt resultat når man velger QVGA (...) 15fps Stereo. Ser ikke den store forskjellen mellom "Normal" og "High" quality, så pleier å bruke Normal. En VIKTIG ting hvis du bruker denne konverteren er at du MÅ ha Quicktime installert, ellers vil den bare gi deg feilmeldinger ved slutten av konverteringen. Men problemet er at min 6280 har en tendens til krasje og restarte OSet alt for ofte, og da fungererer det dårlig å bruke den avspilleren som er i OSet til å se en langfilm, da jeg ikke kan spole med det programmet. Skjedd flere ganger at programmet har krasjet etter ca 1 times avspilling. Gir da opp for gidder ikke vente en time til for å komme tilbake til der den avsluttet... Hvis ikke det finnes noe slikt program for S40, er det noen som vet hvordan/om jeg kan gjøre noe med dette krasje-problemet? Endret 24. mai 2006 av krusk Lenke til kommentar
Plankegang Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg opplvede min første "feil" med mobilen i dag. Plutselig, helt ut av det blå, var det umulig for meg å sende og motta meldinger samt ringe med mobilen. Måtte skru den av og på for å få orden på det igjen. Er dette et kjent fenomen med 6280, eller Nokia mobiler generelt, eller er det bare min som var litt rar i dag? Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 HEI. HAR NETTOPP KJØPT EN NOKIA 6131. DEN HAR JO SERIE 40 OPRATIVSYSTEM. HER LASTET NED THEMES FRA DIV. NETTSTEDER. SELVE FILEN SOM LIGGER PÅ MASKINEN LIGGNER IKKE PÅ EN NOKIA FIL. NÅR JEG DOBBEL KLIKKER PÅ DEN SPØR DEN HVILKE PROGRAM JEG VIL ÅPNE DEN I. HVA ER PROBLEMET? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg opplvede min første "feil" med mobilen i dag. Plutselig, helt ut av det blå, var det umulig for meg å sende og motta meldinger samt ringe med mobilen. Måtte skru den av og på for å få orden på det igjen. Er dette et kjent fenomen med 6280, eller Nokia mobiler generelt, eller er det bare min som var litt rar i dag? 6276081[/snapback] Har telefonen din stått på lenge i ett sett? Har hatt lignende problemer både med Nokia og Samsung. Om de har stått på lenge(vi snakker her om alt over 1 måned), så har jeg opplevd at folk har ringt og ringt og sendt meldinger uten at jeg ser noe som helst på skjermen. Så slo jeg av og på telefonen, og da kom allle smsene og mobilsvarene fra dagen før. Så etter det har jeg prøvd å restarte mobilen noen ganger i måneden, for sikkerhetsskyld. Virker som de ikke har godt av å stå veldig lenge på. Nesten som en PC, står denne på en uke er det betraktelig større sjans for ting går tregere og låser seg. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 HEI. HAR NETTOPP KJØPT EN NOKIA 6131. DEN HAR JO SERIE 40 OPRATIVSYSTEM. HER LASTET NED THEMES FRA DIV. NETTSTEDER. SELVE FILEN SOM LIGGER PÅ MASKINEN LIGGNER IKKE PÅ EN NOKIA FIL. NÅR JEG DOBBEL KLIKKER PÅ DEN SPØR DEN HVILKE PROGRAM JEG VIL ÅPNE DEN I. HVA ER PROBLEMET? 6281107[/snapback] Du skal ikke åpne dem på pcen. Last dem over i telefonen. Den kan åpne og bruke dem. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg trenger absolutt noen spill til min 6280 nå.. Er blitt ganske lei av golfen. Kunne noen sendt med en meld om sider der jeg kan laste ned fifa og andre bra spill gratis.? Hadde vært veldig snillt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skal ikke legge opp til piratvirksomhet, men siden han spør.. Torrents er greie med søk som feks 240*320, Nokia6280 eller Java games. Flere av de tingene er jo lovlige, så ikke heng meg Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Kan noen PM`e meg med spill? Endret 22. juni 2006 av Blax Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) ----FEILPoSTET---- Endret 22. juni 2006 av Blax Lenke til kommentar
makila Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 1. Last de ned2. Legg de inn på mobilen (samma hvor) 3. Skift tema på mobilen -Jar 6140582[/snapback] Ja, men når man laster ned temane så ligger de i en zip-mappe... Men i zip-mappen ligge det ikke bare en fil, som skulle være temane... det ligge mange filer, bilder og slikt. Må jeg bruke et program for å "smelte" sammen disse filene å få dem som en tema-fil? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som vet om flere spill som støtter flerspiller via bluetooth, enn de standardspilene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå