Gå til innhold

Nokia 6280..Themes, spill og programmer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå laster jeg ned instilinger til mobil- tv på telenor.no

https://dms.telenormobil.no/telenor/wizard....Number=41498426

det går greit til punkt 10, men altså, jeg har ikke realplayer. hva er er gærent, eller hvor får jeg lasta det ned?

du kan godt prøve for meg: NOKIA - 6280 - 41498426

Noe annet:

går det ikke ann å bruke headsettet til å skifte sanger og pause/play

(hvordan da)

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
nå laster jeg ned instilinger til mobil- tv på telenor.no

https://dms.telenormobil.no/telenor/wizard....Number=41498426

det går greit til punkt 10, men altså, jeg har ikke realplayer. hva er er gærent, eller hvor får jeg lasta det ned?

du kan godt prøve for meg: NOKIA - 6280 - 41498426

Noe annet:

går det ikke ann å bruke headsettet til å skifte sanger og pause/play

(hvordan da)

6135775[/snapback]

trenger fprtsatt litt hjelp her :cry:

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål om 6280:

Skal ha nytt wallpaper, og ser at mange nettsider/annonser ikke har listet 6280en. Finnes det noen andre nokiamodeller med samme oppløsning/skjermstørrelse som jeg kan bruke?

Og vet noen om en plass man kan få blank logo som faktisk fjerner Telenor merket? :)

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Hei

Lurte på om det fantes et filmavspillingsprogram ala Smartmovie for 6280...

Har forøvrig brukt denne konverteren til å konvertere film til 3GP, som gir et veldig godt resultat når man velger QVGA (...) 15fps Stereo. Ser ikke den store forskjellen mellom "Normal" og "High" quality, så pleier å bruke Normal. En VIKTIG ting hvis du bruker denne konverteren er at du MÅ ha Quicktime installert, ellers vil den bare gi deg feilmeldinger ved slutten av konverteringen.

Men problemet er at min 6280 har en tendens til krasje og restarte OSet alt for ofte, og da fungererer det dårlig å bruke den avspilleren som er i OSet til å se en langfilm, da jeg ikke kan spole med det programmet. Skjedd flere ganger at programmet har krasjet etter ca 1 times avspilling. Gir da opp for gidder ikke vente en time til for å komme tilbake til der den avsluttet...

Hvis ikke det finnes noe slikt program for S40, er det noen som vet hvordan/om jeg kan gjøre noe med dette krasje-problemet?

Endret av krusk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg opplvede min første "feil" med mobilen i dag. Plutselig, helt ut av det blå, var det umulig for meg å sende og motta meldinger samt ringe med mobilen. Måtte skru den av og på for å få orden på det igjen. Er dette et kjent fenomen med 6280, eller Nokia mobiler generelt, eller er det bare min som var litt rar i dag?

Lenke til kommentar

HEI.

HAR NETTOPP KJØPT EN NOKIA 6131.

DEN HAR JO SERIE 40 OPRATIVSYSTEM.

HER LASTET NED THEMES FRA DIV. NETTSTEDER.

SELVE FILEN SOM LIGGER PÅ MASKINEN LIGGNER IKKE PÅ EN NOKIA FIL. NÅR JEG DOBBEL KLIKKER PÅ DEN SPØR DEN HVILKE PROGRAM JEG VIL ÅPNE DEN I.

HVA ER PROBLEMET?

Lenke til kommentar
Jeg opplvede min første "feil" med mobilen i dag. Plutselig, helt ut av det blå, var det umulig for meg å sende og motta meldinger samt ringe med mobilen. Måtte skru den av og på for å få orden på det igjen. Er dette et kjent fenomen med 6280, eller Nokia mobiler generelt, eller er det bare min som var litt rar i dag?

6276081[/snapback]

Har telefonen din stått på lenge i ett sett?

Har hatt lignende problemer både med Nokia og Samsung. Om de har stått på lenge(vi snakker her om alt over 1 måned), så har jeg opplevd at folk har ringt og ringt og sendt meldinger uten at jeg ser noe som helst på skjermen. Så slo jeg av og på telefonen, og da kom allle smsene og mobilsvarene fra dagen før.

Så etter det har jeg prøvd å restarte mobilen noen ganger i måneden, for sikkerhetsskyld. Virker som de ikke har godt av å stå veldig lenge på. Nesten som en PC, står denne på en uke er det betraktelig større sjans for ting går tregere og låser seg.

Lenke til kommentar
HEI.

HAR NETTOPP KJØPT EN NOKIA 6131.

DEN HAR JO SERIE 40 OPRATIVSYSTEM.

HER LASTET NED THEMES FRA DIV. NETTSTEDER.

SELVE FILEN SOM LIGGER PÅ MASKINEN LIGGNER IKKE PÅ EN NOKIA  FIL. NÅR JEG DOBBEL KLIKKER PÅ DEN SPØR DEN  HVILKE PROGRAM JEG VIL ÅPNE DEN I.

HVA ER PROBLEMET?

6281107[/snapback]

Du skal ikke åpne dem på pcen.

Last dem over i telefonen. Den kan åpne og bruke dem.

Lenke til kommentar
1. Last de ned

2. Legg de inn på mobilen (samma hvor)

3. Skift tema på mobilen

-Jar

6140582[/snapback]

Ja, men når man laster ned temane så ligger de i en zip-mappe... Men i zip-mappen ligge det ikke bare en fil, som skulle være temane... det ligge mange filer, bilder og slikt. Må jeg bruke et program for å "smelte" sammen disse filene å få dem som en tema-fil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...